niedziela, 18 marca 2018

Krople Rosy

Ponieważ dopadła mnie niemoc twórcza więc postanowiłam pokazać chustę, którą wydziergałam już jakiś czas temu. Aparat przekłamał trochę kolor, bo w rzeczywistości jest to piękny wrzos.
Chusta wyszła niesamowicie mięciutka i milutka a to dzięki włóczce Kid-Silk.
Druty 4mm tylko do zakończenia użyłam 6mm. Wyszło 3 motki a z czwartego tylko na ostatni rząd tj. do zakończenia.




Wzór znajduje się z tutaj 
Okazuje się, że wzór jest płatny ale kiedyś był darmowy. Widzę, coraz więcej wzorów które kiedyś były za free teraz są płatne ale widać taka jest wola projektantów.

 A teraz zajmuję się tym:




W sumie to ma być komplet, sweterek i spodenki. Robota idzie mi tak wolno, że jak skończę to może dzidziuś już wyrosnąć :) Muszę zwiększyć tempo tylko jak to zrobić?
Ciepło pozdrawiam odwiedzających!

11 komentarzy:

  1. Projektanci chcą, by za ich wysiłek pisania oraz pomysły wpadło trochę grosza do kieszeni. Myślę, że za takie urocze projekty jak Dew Drops warto zapłacić :) Twoja wersja tej chusty jest bardzo ładna i przypomniała mi, że ja również mam w komputerze ten wzór. Trzeba kiedyś w końcu po niego sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wdzięczna projektantkom, że niektóre wzory są tak długo darmowe bo wiem ile pracy i trudu trzeba włożyć aby powstał nowy wzór. Sama kiedyś próbowałam coś napisać ale poległam na samym wstępie.
      Chusta naprawdę warta jest popełnienia tego "grzechu":)
      Uściski:)

      Usuń
  2. Chusta marzenie, bardzo podoba mi się ten wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest bardzo ciekawy projekt. Również noszę się z zamiarem wykonania takiej chusty. Twoja wygląda ślicznie. Podziwiam wzorek sweterka dla maluszka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druty w dłoń i do dzieła!
    Wzorek znalazłam na Youtube. Rosjanki robią tam fantastyczne ciuszki dla maluchów.
    Dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny wzór i bajeczny kolorek tej chusty. A malutki sweterek, choć jeszcze nie dokończony - już mi się ogromnie podoba.
    Gratuluję tak cudownej pasji i zręcznych rączek :-))) Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duma mnie rozpiera widząc tak miły komentarz od mistrzyni malarstwa, rysunku, scrapbookingu i wielu, wielu innych zdolności:)
    Ślicznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski za cudowne komplementy ale do mistrzostwa to jeszcze bardzo, bardzo daleka droga :-) Dziękuję z całego serca że do mnie zaglądasz i podziwiasz to, co robię :-)))

      Usuń
  7. Cudna chusta , jest dość gęsta , więc i za pewne cieplutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest leciutka jak puszek ale grzeje mocno:)

    OdpowiedzUsuń