wtorek, 1 stycznia 2019

Chusta Piątkowa

Z nowym rokiem, nowym krokiem:)
Kiedyś bardzo nie lubiłam tego zwrotu ale teraz pasuje tutaj idealnie:)
Już sam wstęp sugeruje co będzie się działo na moim blogu w bieżącym roku.
Tak! Plany są ambitne, pomysłów też jest trochę. Mam nadzieję wznieść się na dziewiarski olimp! Weryfikacja nastąpi pod koniec roku i cała prawda wyjdzie na jaw. (Nie chcę nawet myśleć jaki będzie upadek z takiej wysokości:)))
Na razie nie będę zdradzała moich planów ale postaram się zaskoczyć odwiedzających mnie gości tych stałych ale nie ukrywam, że liczę także na nowych no i samą siebie też:)
Nie odcinam się zupełnie od przeszłości i jeszcze tym razem pokażę chustę, którą wydziergałam  w ubiegłym roku ale nie zdążyłam jej opublikować. Fotki zostały zrobione przed samymi świętami i załapały się na śnieżną scenerię.









Chusta była prezentem pod choinkę.
Kolory,  ustalane były z przyszłą właścicielką ale ostatnie słowo należało do mnie i tym samym  cała odpowiedzialność też:)
Chusta spodobała się i od razu została zaużywana:)
Do jej zrobienia użyłam włóczki Puna, która zawiera 100% aplaki co zapewniło chuście miękkość i ciepełko. Jak widać użyłam 3 kolorów, szarego, granatu i śliwkowego.
Tym wzorem już zrobiłam podobną chustę TUTAJ
Druty to KP 4,5mm

Ponieważ jest to mój pierwszy wpis w 2019roku , więc życzę wszystkim moim kochanym stałym i tym wpadającym do mnie od czasu do czasu blogowym gościom dużo zdrowia, pomyślności, wielu wspaniałych pomysłów i dużo, dużo czasu przeznaczonego na pasję tworzenia nowych pięknych rzeczy.
Niech każdy nowy dzień w roku będzie tym jedynym, najwspanialszym dniem niosącym radość, miłość i zadowolenie:)
Bożena

14 komentarzy:

  1. Bożenko piękny pierwszy wpis :)). Chusta jak zawsze cudna, wspaniałe kolory to jedno, ale genialnie je zestawiłaś!! Jejku nie wiem co planujesz dziewiarskiego, ale już wiem że będzie cudne i szczęka mi opadnie z zachwytu :)))). Dla mnie to już zdobyłaś swój olimp więc myślę, że upadek Tobie nie grozi :)))). Bożenko wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok, niech to o czym marzysz i co planujesz spełni się!!!! Ściskam mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ślicznie dziękuję! Nawet nie wiesz jak Twoje słowa podnoszą mnie na duchu:)
      Co do planów to na razie nie pisnę słówka i malutkimi kroczkami będę się jednak wspinać na ten mój Olimp:)))
      Uściski!!!

      Usuń
  2. Wspaniała chusta!
    Szczęśliwego Nowego 2019 Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  3. Chusta jest bardzo ładna. Włóczkę chyba polubiłaś, bo widzę ją tu kolejny raz. I w sumie nie dziwię się, bo sama ostatnio poczyniłam zapasy tej alpaki.
    Brzmisz tajemniczo z tymi planami... Ale czasem tak trzeba. Powodzenia! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się. Na ciepłe chusty jest idealna a jaka będzie w użytkowaniu do zobaczymy. Mam jeszcze "troszkę" w zapasie więc coś tam pewnie jeszcze wydziergam.
    Dziękuję i życzę również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta.:) Życzę w nowym roku wszelkiej pomyślności i wytrwałości w realizacji postanowień.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za życzenia i uznanie:)
    Wytrwałość przyda się przy realizacji postanowień chociaż są raczej takie bardziej luźne plany:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będzie żadnego upadku z Olimpu Bożenko, wierzę głęboko i jestem pewna że Twój dziewiarski kunszt ujrzy w tym roku cała rzesza obecnych i nowych Obserwatorów, że zaskoczysz nas swoimi pomysłami a 2019 rok będzie motywujący i pełen dobrych emocji. Życzę Ci, Kochana, niech się spełni wszystko, co sobie zaplanowałaś a bilans końcowy wyjdzie na duży plus i będzie totalnie pozytywnym zaskoczeniem. Trzymam kciuki za powodzenie i realizację Twoich planów - życzę pomyślności i nieustającej weny twórczej :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Twoja chusta jest olśniewająco piękna :-)))

      Usuń
  8. Fantastyczna praca, oryginalna i nietuzinkowa!!!
    Wierzę, że plany swoje w tym roku zrealizujesz, bo bardzo pomysłowa jesteś w tym co robisz. Serdeczności zostawiam na każdy dzień 2019 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Alinko! Widzę, że mocno wierzysz w moje plany więc nie pozostaje mi nic innego jak się postarać i je sukcesywnie realizować:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie mi się podoba:) Bardzo szykowna i wygląda na przytulną i cieplutką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:)Rzeczywiście jest mięciutka a alpaka daje dużo ciepełka:)

      Usuń