poniedziałek, 4 listopada 2019

Serweta na jesień

Czas biegnie jak szalony a ja znowu nie mogę za nim nadążyć. W ostatnim czasie popełniłam parę dziergadełek ale brakuje mi tzw kropki nad i. Robótki są ale tak jakby ich nie było.  Nitki nie pochowane, nie wyprane no i najważniejsze brak zdjęć. Pomimo tego udało mi się zrobić parę takich oto fotek:
Październik obfitował w dużą ilość dni słonecznych ale jak przystąpiłam do robienia zdjęć słoneczko skryło się za chmury. Serwety poszły na "służbę" i tylko takie zdjęcia mi zostały.
Trzeba jednak sobie radzić więc serwetka jest w kształcie słoneczka a w realu kolor nitki to piękne szczere złoto:)
Tak wygląda środek słoneczka otoczony chmurką liści
Powstała też i druga serweta a właściwe patrząc na kształt to bieżnik w kolorze starego złota.
 
zbliżenie na środek i słoneczne owoce pigwy:)
Nici z których powstały serwety to poliamid z Amandy. Wzory można znaleźć w "Robótkach Ręcznych".
Mam nadzieję, że następny wpis będzie niebawem bo poważnie zabieram się za ostateczne dopieszczanie moich prac:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego wieczoru:)


31 komentarzy:

  1. Cudne serwety i ku mojemu zaskoczeniu (bo nie białe) pięknie się w tym złocie prezentują. Śliczne są :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Justynko, złoty zawsze bardziej działa na wyobraźnię niż biały:)
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Piękne październikowe złoto. Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Dorotko!
      Pozdrowienia przesyłam:)

      Usuń
  3. Piękne złote serwetki,ta druga przypomina skrzydła motyla :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, można dopatrzyć się skrzydełek motyla:)
      Dziękuję za cieplutki komentarz i pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bożenko kochana, serwetki wyszły pięknie! Uwielbiam złoty kolor więc już wyobrażam sobie jak wyglądają cudnie w realu :)). Bardzo ciekawe wzory. Mnie ten drugi również skojarzył się ze skrzydłami, ale anioła :). Kochana, jeżeli jakoś to Ciebie pocieszy to brak czasu i mnie dopadł :((. Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ubolewam nad tym, że nie udało mi się uchwycić prawdziwego koloru. No cóż, może następnym razem będzie lepiej bo tyle jest pięknych wzorów, które aż się proszą o zrobienie tylko czasu brak. W takiej sytuacji to najlepiej chyba przeorganizować sobie grafik zajęciowy.
      Uściski przesyłam:)

      Usuń
  5. Piękne i ciekawe.Kolorki złote jak na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w samo sedno Urszulko. Prawdziwa złota jesień:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Początki mogą być troszkę trudne ale na prawdę warto nauczyć się szydełkowania i wtedy wszystkie serwety są Twoje:)
      Serdecznie witam w moich progach i mam nadzieję, że będziesz stałym, mile widzianym gościem:)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Ciekawe wzory i piękne prace. Teraz pogoda nie sprzyja zdjęciom, ale co zrobić;)
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Masz rację, zachmurzenie i deszcz to nie są najlepsze warunki dla sesji zdjęciowej. Ale nie będę wybrzydzać niech pada ( dzisiaj od rana) bo wody potrzeba.
      Uściski:)

      Usuń
  8. Wspaniałe jesienne serwety!!! W kolorze złota świetnie się prezentują!
    Mnie także pogoda często przeszkadza w zrobieniu zdjęć.
    Serdeczności Bożenko dla Ciebie zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dziękuję Ci Alinko za tak motywujące słowa:)
    Pogoda uczy cierpliwości:) A tu akurat mam co fotografować:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne te haftowanki, serwetka w kształcie słoneczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko! Słoneczko zawsze poprawia humor:)

      Usuń
  11. Ale piekna, a ja taka tepa w szydelkowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję:) Wystarczy zrobić kilka łatwiejszych serwetek a umiejętności od razu się poprawią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiejetnosci musialabym najpierw nabyc, niestety wzory szydelkowe to dla mnie czarna magia.

      Usuń
    2. Nigdy nie mów nigdy:)Zacznij od czegoś prostego.

      Usuń
  13. Cudna 🥰🥰🥰🥰🥰Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! Ten czas!!! Brakuje go chyba wszystkim 🤔
    Ale Twoje prace piękne. Czekam na to dopieszczanie, ale już jest dobrze.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko, dziękuję!
    Dopieszczanie jest na ukończeniu:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń