poniedziałek, 27 stycznia 2020

Floating Colors

Strzałek wydziergałam kilka. Wszystkie były robione ściegiem francuskim. Więc gdy Renia z blogu  Dziergawki  zaproponowała mi przetestowanie jej nowego wzoru "Floating Colors" byłam zachwycona. Jej projekt przewidywał zupełnie inny ścieg, który zarówno na prawej stronie jak i lewej prezentuje się znakomicie. Zresztą sami spójrzcie:
Swoją wersję zrobiłam z włóczki Delight Dropsa nr 18 Jesienny Las.

Niestety na zdjęciach nie udało mi się go uchwycić.  Najbardziej zbliżony kolor do oryginału to ten na poniższym zdjęciu.

Strzałka jest dość słusznej długości więc trochę musiałam się nagimnastykować aby zrobić jej zdjęcie
                                                       tutaj wspięła się na drzewo:)

a tutaj nadziała się na ogrodzenie:)

a na koniec i tak wylądowała na manekinie:)

Do mojej wersji użyłam drutów 5mm i dlatego jest bardziej delikatna i prześwitująca.

Bardzo cieszę się, że mogłam przetestować ten piękny wzór, który teraz już każdy może nabyć na  Ravelry
Jeszcze raz dziękuję Ci Reniu za  udział w tak miłym przedsięwzięciu :)

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i do następnego wpisu:)
Bożena



20 komentarzy:

  1. Cudna i kolorowa. Sporo dziergania ale warto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości kolory są bardziej stonowane. Taki ze mnie fotograf:))) Ale chusta jest milutka:)

      Usuń
  2. Podglądałam już na ravelry. Tutaj też prezentuje się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podglądałam i Twoja chusta też prezentuje się wspaniale.

      Usuń
  3. Świetna jest z obu stron, uwielbiam cieniowane włóczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwała temu, kto wymyślił cieniowaną włóczkę! Teraz możemy cieszyć nasze oczy cudnymi kolorami i ciekawymi wyrobami:)

      Usuń
  4. Piękna chusta, bardzo ciekawy wzór. Podziwiam wykonanie i ogrom pracy, ale efekt wart wysiłku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Wzór fajny a na lewej stronie jeszcze ciekawszy:)
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękną strzałeczkę wykonałaś Bożenko w cudownych kolorach :0) śliczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko! Jak moja piękna to Twoja jest przepiękna!:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  6. Ma troszke inny ksztalt niz strzalka Kruliczycy? Twoja podoba mi sie bardzo. Ja leniwym trybem moje 2 strzalki zrobilam sciegiem francuskim, naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje wcześniejsze strzałki to też był wzór francuski. Ta jest inna i na pewno zrobię jeszcze kilka tym wzorem:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Przepiękna Bożenko!! Co chusta to piękniejsza! Bardzo ciekawy wzór, a kolorki rewelacyjne. Zerknę sobie na tą włóczkę :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko! Wzór też bardzo podoba mi się. Z Delighta zrobiona jest też Twoja chusta w kwadraty tylko inny zestaw kolorów:)

      Usuń
  8. Piękna. Moje ręce nie nadążają za inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Trzeba ręce poddać rehabilitacji aby lepiej współpracowały z drucikami:)

      Usuń
  9. Piękny wzór i cudowne kolory!
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu! Tak, wzór jest piękny i ciekawy więc dziergało się przyjemnie:)
      Buziaczki:)

      Usuń
  10. Wygląda na bardzo ciepłą i milutką. Taką to mogłabym się otulać co wieczór. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. A jest czym się otulić bo rozmiar dość słuszny:)

    OdpowiedzUsuń