niedziela, 8 lipca 2018

Na upały

   Z tą myślą powstał ten top. Długo szukałam wzoru aż znalazłam tutaj. Oprócz tego dużo wskazówek i podpowiedzi znalazłam na forum Osinka gdzie funkcjonuje jako francuski topik. Z takim wsparciem przystąpiłam do dziergania i powstało takie oto cudo:)))






Prace rozpoczęłam od zrobienia dolnej plisy z listkami. Na dolnej plisie nabrałam oczka na przód i tył ale robiłam je oddzielnie chociaż łatwiej by było robić na okrągło. Pomyślałam, że przy robieniu w okrążeniach wzór może się skręcać.
Top zrobiłam z Bawełny Aniluxu (wielka szkoda, że już go nie ma ) a prawidłowy kolor to mięta. Ponieważ słońce nie chciało ze mną współpracować to i zdjęcia różnią się kolorem, a może to ze mnie fotograf od siedmiu boleści?:)))
Przyznaję, że nie mogłam się powstrzymać i od razu wrzuciłam na siebie:) Próba wypadła pomyślnie i mogę powiedzieć, że spisuje się bardzo dobrze. Bawełniana nitka, chociaż była dosyć gruba to w czasie upałów świetnie chłodzi.
Zużyłam niecałe 5 moteczków a druty to 3mm. 

A na koniec taki piękny okaz, którą wczoraj koniecznie chciał się sfotografować:) Nie znam się na motylkach ale może ktoś wie co to za gatunek?



Pozdrowienia i zaproszenie na następną sesję dla odwiedzających:)

8 komentarzy:

  1. Na moje oko to paź królowej: U mnie nie widziałam takiego od lat:) Bluzeczka świetna zwłaszcza ten piękny dekolt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje cudo jest niesamowicie pracowite i co za tym idzie po prostu piękne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pracy wymagało ale ja lubię takie dłubaninki:)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy wzór. Na pewno wymagał sporo pracy, ale było warto, bo efekt jest bardzo ładny. Niektóre kolory są trudne do uchwycenia, niezależnie od tego kto jest jakim fotografem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję!
    Mam nadzieję, że następne zdjęcia będą lepsze bo trening czyni mistrza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, bardzo gustownie wykonany top - bardzo mi się podoba wzór. Całość przepięknie podkreśli figurę kobiety i est idealna na ciepłe, wakacyjnie dni :-) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń