niedziela, 29 lipca 2018

Spacerkiem po Szetlandach

Wielka posucha zapanowała w tym miesiącu na moim blogu. Ponieważ dziergania było mało a to co udziergałam nie mogę teraz pokazać to postanowiłam pokazać coś co dawno zostało zrobione i miało być sprute.
Dlaczego? No sama nie wiem, ale chyba dlatego, że jest trochę za małe. Mogłam zrobić większe ale nie zrobiłam.
Dlaczego? Przecież miałam włóczkę ale chyba szybka chęć ujrzenia efektu końcowego przeważyła i szybko zakończyłam chustę na tym etapie.

Wzór bardzo mi się spodobał i teraz trochę żałuję, że dalej nie robiłam.
Poniżej widać jej wielkość no i stąd ten tytuł nie Spacer po Szetlandach a Spacerek:)


 Rzeczywisty kolor jest dużo ciemniejszy taki jak u góry.

Chusta jest mięciutka a to dzięki włóczce Baby Wool z Gazzala.
Zużyłam 2 motki i ciut trzeciego.
Druty KP 3,75mm
Wzór można znaleźć tutaj
Chusta ma wymiary 136/60 . W dalszym ciągu się zastanawiam, czy spruć border i dorobić jeszcze jeden motyw, czy zostawić tak jak jest a dorobić czapkę. Znając jednak życie i siebie pewnie ją zaużywam i problem sam się rozwiąże:)

Dzisiejszy zielony wpis nawiązuje do sezonu ogórkowego. Uroczyste otwarcie nastąpiło jakieś 3 tygodnie temu.

Jak widać susza nie zaszkodziła plonom więc  półki w spiżarni znowu się zapełnią:)
Zielono i upalnie pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ja też tak zawsze mam w tego typu chustach, że im bliżej końca, tym szybciej chcę skończyć i jak na złość rzędy robią się coraz dłuższe, co mnie od końca oddala. Pruć i dorabiać, czy zostawić... odwieczne pytanie :) Nie podpowiem, trzeba słuchać własnej intuicji :) Kolor, wzór i wykonanie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słówko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusta a jaki piękny odcień tej zieleni :-) Teraz mamy upały ale już niedługo trzeba będzie pomyśleć o takim cieplutkim otuleniu karku i plecków :-) Pozdrawiam gorąco i dziękuję za milutką wizytę u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Kolor jest konkretny i pasuje mi do mojego koloru oczu:)
    Pięknie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna chusta i taka mniejsza też może ładnie wyglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję! Taka wielkość też spisuje się całkiem nieźle:)

    OdpowiedzUsuń