wtorek, 25 września 2018

JULIETTA

To była miłość od pierwszego wejrzenia:) Znalazłam ją na blogu Dziergawki a jej autorką jest Renata Witkowska, która stworzyła JULIETTĘ.
Wiedziałam, że muszą ją zrobić ale czekać aż wzór będzie dostępny na Ravelry to dla mnie za długo. Musiałam ją mieć natychmiast i moje marzenie się spełniło  i to jak szybko:)
Zgłosiłam się, i zostałam wybrana do przetestowania wzoru. Radość była wielka ale troszkę się obawiałam czy podołam bo to mój  pierwszy testowy raz:)
Już po pierwszych oczkach wiedziałam, że nie ma czego się obawiać bo wzór rozpisany był bardzo dobrze a dzierganie ze schematów to wielka przyjemność.
Chusta wyszła duża. Bałam się, że może być za mała więc ją troszkę powiększyłam ale zupełnie niepotrzebnie bo podstawowy rozmiar zaproponowany przez autorkę jest w sam raz. Szkoda, że nie miałam więcej czasu bo od razu miałam wielką ochotę aby zrobić następną.
Fajne jest to, że wystarczą tylko dwa kolory kontrastowe, sam wzór jest łatwy i dlatego może ją zrobić każda osoba, która zna prawe i lewe oczka a dostępny jest TUTAJ
Jeszcze dzisiaj można pobrać go z 20% zniżką. Polecam!






 Chusta ma wymiary 217/80cm.
Włóczka to Drops Puna Kolor jasny szary i śliwkowy.

Jeszcze raz dziękuję Renatce za to, że mogłam wziąć udział w tak miłym i wielce pouczającym przedsięwzięciu:)



10 komentarzy:

  1. Bożenko cieszę się, że zostałaś testerką i zdobyłaś swój wymarzony wzór :). Wiedziałam, że Twoja kolejna praca będzie piękna, ale nie spodziewałam się, że aż tak!!! Twoja chusta jest cudowna! Nic tylko tulić się do niej! Jestem wielką fanką Twoich chust, bo jesteś mistrzynią w ich dzierganiu. Zazdroszczę talentu :)). Ech..może kiedyś i ja spróbuję :) Moc serdeczności i jeszcze raz brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem nieskromnie, że też mi się bardzo podoba:)))
      Ale tutaj to najwięcej uznania należy się autorce wzoru.
      Namawiam gorąco - spróbuj! Nie pożałujesz:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Twoja wersja jest piękna:) .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie!!! Jeszcze raz dziękuję za owocną współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja dziękuję, że mogłam ją zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta chusta skradła moje serce już parę dni temu, jest rewelacyjna - pięknie wykonany wzór przyciąga wzrok. Co jedna praca to piękniejsza - mistrzostwo, które zawsze u Ciebie podziwiam :-)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też skradła serce jak tylko ją zobaczyłam:) Tak myślę, że wszystkie rzeczy tworzone z pasją zawsze zwracają uwagę.
    Pięknie dziękuję za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał, co post to same rarytasy! Pozwolisz, że będę zaglądać i podziwiać, bo na drutach robię już coraz rzadziej:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzwi szeroko otwieram i zapraszam:)))

    OdpowiedzUsuń