sobota, 18 sierpnia 2018

Strzałka po raz pierwszy

Ponieważ słońce piekło nielitościwie więc i trudno było zebrać myśli. Zaistniała więc potrzeba zrobienia czegoś, co by nie wymagało dużego wysiłku umysłowego. Pomyszkowałam na zaprzyjaźnionych blogach i padło na strzałkę.  Przy okazji uszczupliłam zapasy włóczkowe.
Robiłam te oczka prawe i robiłam aż doszłam do początku, bo pracę rozpoczęłam od nabrania dużej ilości oczek i stopniowo je redukowałam do zera. 
Wyszło coś takiego:




Tutaj w czasie powstawania

Chusta wyszła długaśna (jak to strzałka)

Jej wymiary to 242/70 cm.
Zużyłam na nią 2 motki Merino Gold MT .
Druty KP 4,5 mm
Inspiracje zaczerpnęłam z Dropsa.
Nudne są te prawe oczka ale na pewno powstanie jeszcze jedna strzałka, do pary:)

Te szare motki to początek nowego sweterka. W tej chwili to już jest znacznie więcej ale całość pokażę jak zrobię ( chyba, że nie będzie nadawać się do pokazania):)

Uściski dla odwiedzających!



10 komentarzy:

  1. Piękna, bajeczna w tych tęczowych kolorkach. Bardzo ładne wykończenie - jeszcze takiego nie widziałam nigdzie - oryginalnie i ciekawie to wygląda. Podziwiam moc pracy włożoną w wykonanie takiej chusty - chociaż pasja w kategoriach pracy jest trochę niewłaściwie ujęta - bo to przecież czysta przyjemność :-) I to jest w naszych pasjach najlepsze! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tej przyjemności włożyłam w jej wykonanie i cieszę się bo warto było:)
      Uściski!

      Usuń
  2. Ładne kolory:) Ale jakoś strzałka mnie nie kusi wolę tradycyjne chusty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też nie byłam zainteresowana ale zrobiłam z ciekawości i nie żałuję. Muszę przyznać, że fajnie się układa przy szyi:)

      Usuń
  3. Kolejna piękna chusta. Śliczne kolory, wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzałka jest super ja też się pokusiłam wykonałam i puki co mam na razie dość ,ale zaciekawiło mnie Twoje wykonanie "od Tyłu"czyli od dużej ilości oczek czy mogłabyś podać link do takiego wykonania pllliiiisssss :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo:)
      https://www.garnstudio.com/pattern.php?id=8377&cid=5

      Usuń
  5. Piękna! Prześliczne kolory. Podziwiam dokładność wykonania. Pozdrawiam gorąco i dziękuję za miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń