piątek, 28 czerwca 2024

Mirror Hearts Socks

  Robione własnoręcznie skarpetki już od dawna wzbudzały moje pożądanie. Podziwiałam je na dziewiarskich blogach i obiecywałam sobie, że będą następne w kolejce do zrobienia. Czas upływał a ja dalej przesuwałam je w dzierganej kolejce. Aż przyszedł ten moment, który przełamał złą passę i zgłosiłam się do testu.  Mozaikowe skarpetki, które zaprezentowała Renatka tak mnie urzekły, że odwrotu  już nie było. Serduszkowy wzór jest tak piękny, że nawet najtwardsze serca  skruszy💔






Projektantką wzoru  jest Renia Witkowska z blogu Dziergawki   Na jej stronie  można podziwiać wszystkie wersje jakie powstały w ramach testu.  Skarpetki dziergane były z wielkim zaangażowaniem i sercem co odzwierciedlają piękne zdjęcia gotowych wyrobów. 

Gotowy i przetestowany wzór  Mirror Hearts Socks  dostępny jest na Ravelry  i tam też można znaleźć więcej szczegółów odnośnie każdej wersji.

 Projekt opracowany jest perfekcyjnie, zawiera dokładne wskazówki jak wykonać takie skarpetki. Na podstawie swoich wymiarów można zaprojektować odpowiedni rozmiar dla siebie

Pracę zaczyna się od palców i dalej sukcesywnie posuwamy się w górę. Pięta typu "Bumerang" świetnie modeluje skarpetkę. Możliwości kolorystyczne są nieograniczone, jedyna wskazówka to włóczki muszą być w kolorze kontrastowym. 

Serdecznie dziękuję Reni za możliwość przetestowania tego pięknego wzoru oraz koleżankom testerkom za przemiłą atmosferę i wspólną pracę w grupie. Mam nadzieję, że jeszcze spotkamy się w tym gronie przy niejednym projekcie Reni😍

 Dane:

Włóczka Fabel -kol czerwony  -30g

Włóczka Fabel - kol musztarda -45g

Druty nr. 2,25mm

To trzecie skarpetki w całej mojej karierze  dziewiarskiej i chociaż wymagają nieco więcej czasu i uwagi to dałam radę a  następna para już jest w robocie😄


Serdecznie pozdrawiam 

                                         HB

6 komentarzy:

  1. Takie skarpetki to wyższa półka, przepiekne a kolejna para ma cudny zestaw koloru.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne skarpetki. Dostałam kiedyś jedną parę takich ręcznie robionych, wspaniale się noszą i żadne kupne im nie dorównają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. W zupełności Cię rozumiem, też nie mam doświadczenia w dzierganiu skarpetek ;0) ale z Renią i jej perfekcyjnym opracowaniem wzoru i dokładnemu opisowi procesu dziergania można nawet z zamkniętymi oczami dziergać ;0))
    Cudnie zrobiłaś testową parę 🤩 a i tak kolejna zapowiada się bardzo ładnie :0) wytrawnie w kolorach :0)
    Dziękuję Amuszko i cieplutko pozdrawiam :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne skarpety. Na pewno przydadzą się w zimne dni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolorki skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń