niedziela, 18 sierpnia 2024

Flower breeze - kwiatowa bryza

 Taką nazwę nosi chusta, której wzór miała przyjemność testować. To kolejny świetny projekt, który zachwyca prostotą a jednocześnie wpada w oko i zawsze jest na topie. Wystarczy spojrzeć na gotową chustę i od razu widać jej cały urok:)

Jak tylko ją zobaczyłam to od razu wiedziałam, że muszę ją wydziergać więc bez namysłu zgłosiłam się do przetestowania wzoru.

Z wyborem koloru też nie miałam problemu gdyż włóczka, którą posiadałam na stanie spełniała wszystkie wymogi a mianowicie to 100% wełenka. Akurat jest to ważne ponieważ taki skład daje gwarancję, że gotowa chusta ładnie się zblokuje i zachowa nadany jej kształt.



 Dla ciekawskich pokażę również jej lewą stronę, która równie dobrze się prezentuje jak ta właściwa:)

Samo testowanie przebiegało bardzo przyjemnie i bezstresowo a kontakt z innymi przemiłymi testerkami bardzo pozytywnie podtrzymywał tą rewelacyjną atmosferę. Wspólne dzielenie się uwagami a także pomoc w trudniejszych momentach była nieoceniona. A wszystko to dzięki Projektantce, która o to zadbała więc należą się jej wielkie podziękowania jak również wszystkim wspaniałym Dziewczynom biorącym udział w testowaniu.  DZIĘKI!!!

Jeszcze najważniejsza informacja to, że Projektantką wzoru jest Renata Witkowska Dziergawki a gotowy wzór znajduje się na Ravelry  FLOWER breeze   gdzie można go nabyć.

Moją wersję chusty zrobiłam na drutach 4mm z włóczki Cashmira fine col. 42 od Alize.

Gotowa chusta ma 195m szerokości i 60cm wysokości. Zużyłam 1 cały i ciut drugiego motka włóczki.

Jestem z niej bardzo zadowolona i dumna, że udało mi się wydziergać takie cudo. Wzór nie jest trudny i polecam go każdej dziewiarce:)

Gorąco pozdrawiam

                               HB - Amuszka:)

16 komentarzy:

  1. Chusta prezentuje się bajecznie, kwiatuszki rowno poroskladane, piękne wykończenie chusty ale testerka też świetna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest fiolet mojego dzieciństwa :0) a chusta w tym kolorze bardzo pozytywnie mi się kojarzy :0) teraz do tego dołączy wspomnienie mile spędzonego czasu :0)
    Pozdrawiam serdecznie Amuszko i do "zobaczenia" przy następnym projekcie Reni :0))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chusta, świetny kolor!
    Sama nie mam talentu do dziergania więc tym bardziej doceniam robótki innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta Twoja chusta. Miałaś świetny pomysł by pokazać lewą stronę, przecież w użyciu też będzie się czasem odwijać, a te lewe oczka też wyglądają pięknie. I ja dziękuję za ten dobry, miły czas wspólnego testowania pod okiem Reni:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta jest cudna i wygląda wzór na łatwy. Niestety wszystko co nie jest bawełną mnie gryzie a szczególnie wełna więc odpadam w przedbiegach, a i kolor nie bardzo mój, choć powiem że wzór mi się bardzo podoba, druty NR 4 też moje na nich najbardziej lubię robić. Fajnie że jesteś zadowolona z testu i efektu końcowego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką chustę można wykonać również z bawełny i w dowolnym innym kolorze. Wystarczy wybrać odpowiednią, niegryzącą włóczkę, dopasować do niej druty i dziergać zgodnie z opisem 🙂

      Usuń
  6. Chusta piękna, cudownie układają się kwiatuszki, jest równiutka. Kolor również odjazdowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyszła. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna, świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta! Przypomina mi szafirki. I że z jednego motka powstała - jej! To projekt akurat jeśli gdzieś zapodział się jeden motek po jakimś większym projekcie - super! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna chusta i jeszcze ten kolor:).

    OdpowiedzUsuń
  11. ... i ten kolor. w 200% mój. Piękna chusta, piękna. :) Pozdrawiam Pchła K :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ... i ten kolor... też jest mój. Szlachetny surowiec, piękny wzór, staranne wykonanie ...ekh... tyle dobra w jednym.

    OdpowiedzUsuń