czwartek, 18 kwietnia 2019

Serwetkowo i świątecznie

Takie koronkowe serwetki zawsze kojarzą mi się ze świętami. Być może za sprawą koszyczka wielkanocnego, którego zasadniczym elementem oprócz święconki jest serwetka. Co roku mam dylemat, jaką serwetkę wybrać?
W tym roku zrobiłam kilka serwetek na drutach i na szydełku.  Wybór nie jest łatwy  bo kilka z nich może pasować do koszyczka:)
Decyzję pomógł mi podjąć motylek, który akurat w trakcie robienia zdjęć przysiadł na serwetce i tym samym wskazał tą jedyną:)

Dzisiejsza piękna pogoda pomagała mi  w sesji zdjęciowej:) Kwiatki też odważnie prezentowały swoje wdzięki:)


W galerii serwetkowej nie mogło zabraknąć też kwadratowej


Jest też sześciokątna:)


Oko w oko z wiosennym trzmielem:)
To mój asystent, przez cały czas mi towarzyszył w sesji zdjęciowej:)

Wszystkie prezentowane dzisiaj serwetki zostały zrobione na drutach a wzory pochodzą z gazetek robótkowych "Moje Robótki ".
Szydełkowe, cierpliwie czekają na swoje 5min.:)

Kochani!
Życzę Wam cieplutkich, kolorowych i radosnych Świąt Wielkanocnych. Niech ten magiczny czas przyniesie zdrowie, pokój i miłość Wam oraz Waszym Rodzinom:)
 Bożena

9 komentarzy:

  1. Bożenko Twoje serwetki są przepiękne! Wszystkie bardzo zachwycają kształtem i wzorem! Aż trudno wybrać tą naj. I ogromnie się cieszą, że mam jedną :)). Ja również uwielbiam takie serwetki ❤. Bożenko kochana ślicznie dziękuję za życzenia i dla Ciebie i Twoich bliskich również życzę zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych 🐥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prześliczne, też nie potrafiłabym wybrać, na szczęście znalazł się pomocnik;)
    Radosnych i rodzinnych świąt Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie serwetki cudowne. Zdrowych,rodzinnych i szczęśliwych świąt.
    pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są wszystkie, też bym miła problem z wyborem. Pierwszy raz widzę serwetki robione na drutach .. ciekawa jestem na ilu drutach się je robi.
    Pozdrawiam i radosnego Alleluja życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko serwetki są wspaniałe :-)
    Życzę zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości. Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że serwetki wciągnęły Cię na dobre :) Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne serwetki, pracy mnóstwo, ale efekt powala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie serwety mi się podobają ale kwadratowej jeszcze nie robiłam. U mnie dużo trzmieli lata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń