czwartek, 2 maja 2019

Seascape Shawl

Wiosna już zapukała do moich drzwi więc postanowiłam przywitać ją letnimi ażurami:) Seascape to wyjątkowo zwiewny i delikatny szal. Sam wzór już kojarzy się z morskimi falami a  delikatna włóczka dodatkowo jeszcze wzmaga to odczucie. Nie będę za bardzo się rozpisywać, tylko zachęcam do obejrzenia zdjęć:)






Podczas robienia zdjęć porywisty wiatr po swojemu drapował mój szal i nie ułatwiał mi sesji zdjęciowej:)

Na szal zużyłam ok 3 motków włóczki Merino Lace - Austermann a druty to KP 4,5mm.
Wzór można znaleźć Tutaj

 Kochani!
Z uwagi na gorący okres przedświąteczny nie zdążyłam podziękować Wam za miłe komentarze i życzenia pod ostatnim świątecznym wpisem. Wasze życzenia spełniły się i święta były zdrowe, wesołe i radosne:)  Dziękuję z całego serca!
Życzę udanego odpoczynku w ten majowy dłuuuugi weekend:)
Bożena

20 komentarzy:

  1. Bożenko, szal jest po prostu obłędny. Piękny, wyrafinowany wzór będzie idealnie zdobił każdą Kobietę, która go założy - a każda, która to zobaczy - zamarzy o takim samym. Ja właśnie zamarzyłam - siedzę nad kubkiem porannej kawy i wzdycham z podziwem do mojego monitora ;-))) Robisz tak przepiękne rzeczy że ciężko oderwać od nich wzrok - zazdraszczam (oczywiście bardzo pozytywnie) takiego wspaniałego talentu i umiejętności:-)
    Bożenko, życzę Ci udanej, słonecznej majówki oraz twórczego wypoczynku - ściskam i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Halinko! Ty to potrafisz dodać powera:))) Od rana humor mi się poprawił, chociaż na dworze mżawka. Cieszę się ogromnie, że podoba Ci się szal. Masz rację bo jak go zobaczyłam to od razu stwierdziłam, że muszę go mieć i tak się stało. Spełniłam swoje marzenie a teraz od czasu do czasu zaglądam do niego i miziam, miziam miziam....
      Buziaczki:)

      Usuń
  2. Zjawiskowy szal! Piękny wzór, a do tego wygląda na delikatny i mięciutki jak mgiełka!
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Jest dokładnie tak jak piszesz. Szal mięciusieńki, delikatny, zwiewny, każda powinna go mieć:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również życzę miłego weekendu:) Ładny szal:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O rajusiu, ale cudny!!! Bożenko jesteś dla mnie Mistrzynią dziergania i to przez wielkie "M"!! Twoje wytwory są tak niesamowite, że za każdym razem zakochuję się w nich od nowa! Szal bajka!! Romantyczny, zwiewny, kobiecy. Tak skojarzył mi się: lato, zachód słońca, plaża, szum fal, zwiewna sukienka i on delikatnie otulający. No po prostu CUDO!! Idę na górę jeszcze raz na zdjęcia popatrzeć :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre wzory są stworzone do cieniutkich włóczek i to jest właśnie taka sytuacja. Znaczenie ma jeszcze kolor. Ja wybrałam biały ale np. błękit też by pasował:)Żałuję bo mogłam dodać jeszcze perełki ale może w następnym:)
    Justynko, jest mi szalenie miło, że tak ci się spodobał ten szal. Dziękuję za uznanie i tak żywiołowy komentarz:)
    Całuski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój szal przepięknie się prezentuje. Wiatr mu wcale nie zaszkodził, sprawił,że żyje na tych zdjęciach. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, masz rację. Wiatr dodał mu pazura:)
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Piękny szal:)) Subtelny i elegancki, idealny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dziękuję!
    Serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny szal,podziwiam osoby,które dziergają takie cuda,ja obiecuję sobie że zrobię,kupuję włóczki w sklepie,bo mi się podobają i co ??? i na tym się kończy 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko! Najważniejszy etap masz już za sobą a mianowicie zakup włóczki. Teraz tylko trzeba zdecydować, co chcę sobie zrobić i do dzieła! Jeszcze tylko troszkę wytrwałości i masz to, co sobie zamarzyłaś:
    Dziękuję za wizytę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały szal, pięknie się prezentuje na zdjęciach, a realu pewnie jeszcze piękniejszy. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Alinko, ogromnie się cieszę, że szal się podoba:) W realu też nieźle się prezentuje:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały szal, taki romantyczny. Podoba mi się na całego, dla mnie ideał. :) <3

    OdpowiedzUsuń