czwartek, 20 czerwca 2019

Mozaika na huśtawce

Chociaż pogoda rozpieszcza nas do granic wytrzymałości i obdarowuje naturalnym ciepełkiem w ilościach mega hurtowych to jednak musimy być czujni. W każdym momencie możemy zostać zaskoczeni i na taką okoliczność musimy się zabezpieczyć. I tu z pomocą przychodzi nam Projektantka Renata Witkowska, która prowadzi blog Dziergawki 
Renia zaprojektowała przepiękny szal robiony wzorem mozaikowym, który nosi nazwę "Mosaic on a swing" a który miałam przyjemność testować:)
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wzorem to może go nabyć TUTAJ
 A tak prezentuje się w plenerze moja wersja:













Chociaż wzór wygląda na skomplikowany to w rzeczywistości nie jest trudny a wymaga jedynie troszkę uwagi. Dzięki temu praca nad szalikiem przebiegała dość sprawnie.
Moją wersję zrobiłam z włóczki Karisma Drops na drutach 4,5mm.
Zużyłam ok 190g koloru czarnego i ok 90g musztartowego.
Trochę zaszalałam z doborem kolorów i sama nie byłam pewna jak będzie się prezentować ale ostatecznie to jestem bardzo zadowolona:)
Teraz mogę już bezpiecznie oczekiwać chłodu bez obawy, że nie będę miała się czym ogrzać:)
Serdecznie pozdrawiam!


30 komentarzy:

  1. Przepiękny szal :) Bardzo elegancki wzorek i kolorki dobrałaś idealnie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja jest cudowna kolory piękne ,jestem zachwycona:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory to zasługa wyrabiania zapasów:) Dziękuję za tak cieplutkie słowa!
      Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  3. Bożenko, znów podziwiam i zbieram szczękę z podłogi, bo opadła mi z zachwytu!:)). Jest boski!!! Bardzo elegancki, taki w stylu Chanel, a wybór kolorów to był strzał w dziesiątkę! Przepiękny to za mało napisane. Jesteś kochana niesamowita :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko! Takie słowa to miód na moje serce:))
    Tą włóczkę trzymałam na inny projekt ale stwierdziłam, że w tym projekcie sprawdzi się jednak lepiej. No i przeczucie mnie nie zawiodło:)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity szal! Dobór kolorów i wzór sprawia że prezentuje się niezwykle elegancko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobry wzór to i szale ładnie wychodzą:) Dziękuję za uznanie i też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór podoba mi się najbardziej z testowanych szali które widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie każde dzierganie z większej niż jeden ilości kolorów jest czarną magią, więc tym bardziej podziwiam, doceniam i zachwycam się Twoją pracą. Cuuudny szal wyczarowałaś. :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie im więcej nici i wzór bardziej skomplikowany tym lepiej. Lubię takie łamigłówki bo nie można się nudzić:)
    Dziękuję za dobre słówko i też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tych kolorach mozaika prezentuje się wspaniale. Ja przymierzam się do mozaiki - lubię je.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się ogromnie z Twojej wizyty i cieplutkie słowa uznania:)
    Mnie też mozaika zawróciła w głowie i myślę, że jeszcze nie raz ją wykorzystam:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szal niezwykle oryginalny!!! Nie wierzę, że wzór nie jest trudny. Dla Ciebie Mistrzyni drutów nie ma trudnych prac. Wszystko łatwe tylko pracochłonne. Podziwiam tak wyjątkowy udzierg:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Alinko! Do mistrzostwa to mi daleko ale cały czas zmierzam w tym kierunku:)Co do stopnia trudności to powiem tak; dla mniej wprawionych dziewiarek może być trochę trudniejszy ale dla drutujących stale to jak każdy wzór drutowy wymaga trochę uwagi:)
    Miło mi bardzo, że zestaw kolorów, który wybrałam tak się spodobał:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  14. Szał wygląda przepięknie, wspaniałe kolory, dopasowane wszystko idealnie! Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać do Ciebie częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie dziękuję i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycająca praca! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrzę i patrzę na Twoje dziergawki i naptrzec się nie mogę. Piękne .

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Jolu, dziękuję! Możesz patrzeć ile dusza zapragnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny szal,kolorystyka przyciąga uwagę,jednym słowem jest cudny !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Marylko! Jest mi niezmiernie miło, że moja wersja szaliczka tak przypadła Ci do gustu:)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do stałych wizyt u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobrze, że zaszalałaś z kolorami, bo wyszło rewelacyjnie. Szal piękny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Alinko! Dziękuję za tak cieplutkie słowa:)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń