środa, 8 kwietnia 2020

Breath of Spring

Za sprawą Renatki z zaprzyjaźnionego blogu "Dziergawki" wiosna zapukała do moich drzwi jeszcze na początku marca.  Stało się tak, bo ponownie wzięłam udział w testowaniu wzoru. Piękny, delikatny wzór zachwycił mnie już od pierwszego wejrzenia. Po przejrzeniu zapasów włóczkowych, oczami wyobraźni ujrzałam moją chustę w wersji moherowej. I tak powstał mój "Oddech Wiosny" w odcieniu bladego różu:)
Na tle błękitnego nieba, różowa chmurka delikatnie powiewa:)

W sumie trudno opisać tą delikatność i zwiewność więc najlepiej będzie jak same zdjęcia to pokażą:)





Chusta wyszła dość duża bo ma ponad 3m długości i 50cm szerokości. Chociaż jest mocno eteryczna to jej właściwości grzewcze są dość znaczne. Można otulić i wtulić twarz w puszystą różową chmurkę:) Wbrew pozorom włóczka jest milusia i nie gryzie ani nawet nie podgryza:)
Na chusto-szal (bo ze względu na kształt, może być użyta jako szal) zużyłam niecałe 2,5 motka włóczki.
I jeszcze kilka słów o wzorze, który jest ponadczasowy. Pięknie komponuje się z zastosowaną przeze mnie włóczką. Jego powtarzalność sprawia , że może być zastosowany w codziennych wyrobach ale też w szalach i chustach na specjalne okazje. Serdecznie polecam go bo warto mieć w szafie ozdobę na każdą okazję:)
Jednocześnie chcę podziękować Renatce za możliwość jego przetestowania:)

Kilka informacji technicznych:
Włóczka: Kid-Silk Drops col 03
Druty: 5mm
Wzór: Breath of Spring

Kochani! Widzę, moje serwetki drutowe  z ostatniego posta bardzo się Wam spodobały co widać po liczbie miłych komentarzy:) Dziękuję ślicznie za te pochwały i myślę, że to sygnał aby w najbliższym czasie udziergać coś nowego i ciekawego:)
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych:)
Bożena:)

29 komentarzy:

  1. Cudowna chusta.Jak mgiełka. Test na 6.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Moherek sprawił, że wygląda bardzo elegancko, wręcz świątecznie bym powiedziała :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Moniczko! Powiem Ci, że trafiłaś w dziesiątkę. Właśnie będzie na szczególne okazje. Chociaż z drugiej strony to patrzeć tylko jak leży nie wykorzystana, to prawie grzech:))
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dzieło jest zachwycające!!! I kolor i wzór bardzo mi się podoba!
    Wszystkiego dobrego na nadchodzące dni:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko za miłe słowa:)
      Przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  5. Wspaniała chusta Bożenko. Zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu za odwiedziny i dobre słówka:)
      Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  6. Chusta jest przepiękna Bożenko, cudna... Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi, że chusta się podoba:)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękna i robi wspaniałe wrażenie! I widzę, że taka różowa chmurka, jak moja - to niesamowite, że obie zobaczyłyśmy tę chustę właśnie w takiej postaci! Twoja jest bardzo szlachetna, w końcu z jedwabiem i bardzo mi się podoba, jak zablokowałaś ząbki na dolnym brzegu, choć nie mam pojęcia, jak zrobiłaś takie zaokrąglone.
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też zauważyłam, że miałyśmy wspólną wizję tej chusty:) Ząbki powstały w naturalny sposób. Po upraniu chustę tylko odpowiednio ułożyłam nadając brzegom kształt falisty. Dodatkowo dla wzmocnienia kształtu każdy ząbek przypięłam dwoma szpilkami. Po wyschnięciu nadany kształt pozostał. Ot i cała tajemnica:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  8. Fantastyczna! Nawet na zdjęciach widać że to delikatny obłoczek.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że na zdjęciach widać ten obłoczek:) W realu jest jeszcze bardziej czytelny:)
      Uściski:)

      Usuń
  9. Bożena jest cudna, taka zwiewna i leciutka. Podziwiam bardzo bo 3 m to było co dziergać. Od zawsze lubiłam ażury i powtarzalne wzory. Brawo TY/.
    Pozdrawiam i dziękuję za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziergałam i dziergałam te 3m:) Ale chusta jest tak zaprojektowana, że najwięcej oczek do przerobienia znajduje się w środkowej części chusty. Potem to idzie z górki:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  10. Przepiękna! Faktycznie przywodzi na myśl białe, lekkie obłoczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie dziękuję i pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piekna chmurka- toz to chmura! Nie znam sie na chmurach, bo pogode mam w telefonie ;) ale to jakis chyba Cumulus?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bożenko, Twoje prace nieustannie mnie zachwycają, cudnie, lekko i z wielką perfekcją - bajka :-)
    Bożenko, dla Ciebie i Twoich Bliskich niech te Święta Wielkanocne przyniosą upragniony spokój, świadomość, że bycie razem to przywilej, umiejętność cieszenia się z tego co mamy oraz nadzieję na lepsze jutro. Pięknych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne dziękuję:)
      Wzajemnie, wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  14. Cudowna, lekka, eteryczna i kolor też piękny

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chusta piękniejsza niż oryginał😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna 💖💖💖💖taka delikatna 🤗🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń