poniedziałek, 27 maja 2019

Czapeczki c.d.

Jak pisałam w poprzednim poście, wzięłam udział w akcji dziergania czapeczek, którą na swoim blogu ogłosiła  Justyna TUTAJ .  Teraz przyszedł czas na prezentację moich dziergadeł. Myślałam, że będzie ich więcej ale zdążyłam wydziergać tylko cztery.
Wszystkie razem wyglądają tak:
 Poniżej, każda z osobna prezentuje swoje wdzięki:)



Tutaj w promieniach zachodzącego słońca jeszcze razem:)
Do zrobienia czapeczek użyłam włóczki akrylowej. Wydaje mi się, że jest mniej uczulająca niż wełna. Może czapeczki nie są perfekcyjne ale w trakcie ich tworzenia moje serce również było mocno zaangażowane:)   
Robienie takich małych rzeczy daje wielką przyjemność i radość:)
Mam nadzieję, że jeszcze będzie taka czapeczkowa akcja i wtedy wydziergam ich więcej:)
P.S. Dzisiaj czapeczki zostały wysłane:)
Cieplutko pozdrawiam:)

10 komentarzy:

  1. Bożenko to aż cztery cudowne, z sercem robione czapusie!! Ależ są piękne!! Wiedziałam, że w Twoim wykonaniu będą zachwycały. Są prześliczne, każda inna, każda wyjątkowa. Ślicznie te małe pigmejskie główki bedą w nich wyglądały! Uściski posyłam kochana!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ci Justynko za tak milutkie słowa! Są dla mnie wielkim wsparciem i lokomotywą do dalszego dziergania:)
    Czapeczki są różne i mam nadzieję, że znajdzie się główka na którą chociaż jedna będzie pasować:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapki!!! Wyjątkowe, każda inna. Na pewno będą pasować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję:) Sama jestem ciekawa czy podpasują:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne czapki, prześliczne i na pewno dobiorę dla nich główki :-) Bardzo Ci dziękuję za WIELKIE serce i dołączenie do akcji czapkowej, bardzo, bardzo dziękuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie podziękowania za zorganizowanie takiej wspaniałej akcji:) i polecam się na przyszłość:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  6. Śliczności , super , że dołączyłaś do akcji, a Twoje czapeczki ogrzeją cztery dziecięce główki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dziękuję! Cały czas czuję niedosyt ale myślę, że następnym razem będzie ich więcej:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne czapeczki przygotowałaś:)
    ja też mam nadzieję, że Justynka powtórzy akcje, bo trochę resztek leży w pudełku, a nic tak nie motywuje jak wspólna akcja:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję! Masz rację, takie akcje dają naprawdę dużo zadowolenia i radości:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń