piątek, 27 kwietnia 2018

Dla maluszka

    Sama nie wiem jak to się stało ale udzieliłam sobie blogowego urlopu. Najpierw były przygotowania do świąt, potem po świętach. Wiosna zapukała do drzwi i nagle grządki zgłosiły pilną potrzebę uporządkowania i przekopania.  W międzyczasie wystąpiły zawirowania życiowe i przerwa zrobiła się sama.  Oczywiście starałam się podtrzymywać dzierganie i cały czas robiłam, a to co zrobiłam to prułam bo nagle okazywało się, że może być za małe. I tak powstało błędne koło  robótkowe.
Dzierganie małych ciuszków to jednak nie jest prosta sprawa ( przynajmniej dla mnie) a szczególnie gdy nie ma możliwości przymierzenia.
Ale oto co udało się udziergać:


 W środku wygląda tak

tutaj w trakcie tworzenia
Sweterek robiłam od dołu do góry. Rękawki dołączyłam od pach a potem już całość na jednym drucie.

Do tego są spodenki

 tutaj cały komplecik 

 no i druga wersja


Biały sweterek nie został spruty.  Nie ustrzegłam się paru błędów ale potraktowałam go jako test.

Prute były spodenki bo w pierwszej wersji wyglądały tak:

Całość zrobiona jest z włóczki Baby Wool Alize. Druty 3mm a do ściągaczy 2,5mm

A teraz jeszcze parę bardziej optymistycznych zdjęć:
Kwitnące wiśnie oszałamiają zapachem:)

Żonkile pewnie każdy podziwiał ale takie piękno zawsze zwraca uwagę



i pracowita pszczółka (z której powinnam brać przykład:)
Tym optymistycznym i wiosennym akcentem kończę wpis, słonecznie i cieplutko pozdrawiając odwiedzających:)


2 komentarze:

  1. Słodziutki komplecik dla maluszka wyczarowałaś. Pomyślałam że maluszek tak szybko urósł podczas powstawania tej pracy - spodenki w pierwszej wersji rzeczywiście wydają się być dużo mniejsze. Najważniejsze że wszystko się pięknie udało ;-) Pozdrawiam majowo :-)

    OdpowiedzUsuń