piątek, 5 czerwca 2020

Bieżnik

Prace ogrodowe są bardzo miłe i zdrowe ale ja jednak wolę prace mniej zdrowe:) Robienie na drutach i szydełkowanie wymaga mniej wysiłku fizycznego i nie trzeba się brudzić. Więc w międzyczasie pomiędzy sadzeniem, podlewaniem a pieleniem dorwałam się do szydełka. I żeby nie zapomnieć jak wygląda dzierganie, tak na szybko powstał szydełkowy bieżnik.

A poniżej, w pełnej rozciągłości i na kwietnej łące  tak się prezentuje:)

Bieżnik powstał z takich małych elementów. 
 
W wersji oryginalnej, składa się z trzech wianuszków. U mnie są tylko dwa ponieważ obawiałam się, że na trzy to nie wystarczy mi nici.
Na czarnej huśtawce wzór widać najlepiej

 W asyście kwitnących kwiatów też wygląda nieźle:)
 
 
 
 Bieżnik zrobiłam z kordonka Maxi MT w kolorze ecru a  jego wymiar to 60/100cm. Zużyłam niecałe 2 kłębuszki. Z reszty może wyjdzie jeszcze jakaś nieduża serwetka.
Wzór znalazłam na Pintereście .

A na miłe zakończenie tygodnia, zaprezentuję parę kwietnych zdjęć, bo nic tak nie poprawia nastroju jak piękno przyrody:)

 


Tym kolorowym akcentem, kończę dzisiejszy wpis życząc Wam  miłego odpoczynku:)
Pozdrawiam, HB :)

29 komentarzy:

  1. Misterny bieżnik i piękne kwiaty, a najbardziej podoba mi się łubin. Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Łubin sam się sieje więc muszę kontrolować jego przyrost naturalny:) Dzięki trzmielom i pszczołom kolory są różnorodne.
      Też pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Nie mogę... w międzyczasie i na szybko.. o matko ja bym go rok robiła :-) Gratuluję bo jest cudny, a te zdjęcie na łonie natury wyszły rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to może tak wyglądać skomplikowanie ale jak weźmiesz szydełko i zaczniesz robić to idzie szybko:)
      Uściski:)

      Usuń
  3. Piękny. Trójkątne elementy dają dużo możliwości łączenia. Na ciemnym tle najlepiej widać sposób ułożenia elementów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! Łatałam z koszykiem i serwetą po całym ogrodzie aby na zdjęciach widać było wzór oraz piękno przyrody:) No i wprawne oko może coś tam dostrzeże:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  4. Jak ładnie wygląda wśród żółtych kaczeńców.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zieleń trawy i żółte kwiatki dobrze się komponuję z kolorem bieżnika:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękny bieżnik! Kiedyś szydełkowałam bardzo dużo i zrobiłam kilka serwet, ale to były modele w jednym kawałku, bo łączenie elementów zawsze wydawało mi się skomplikowane. Ten wzór jednak jest tak śliczny, że chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma co myśleć tylko łapać się za szydełko i dziergać:)
      Elementy sprawiają, że praca nie jest tak nudna a łączenie ich wcale nie jest trudne:)
      Powodzenia życzę:)

      Usuń
  6. Delikatny wyszedł.Nie robię z elementów bo mi nie wychodzi.Kwiatki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko! To może trafiłaś na feralny wzór. Oczywiście, jeżeli wzór pozwala to najlepiej jest dołączać ostatni rząd elementu do reszty serwety. Wyjdzie na pewno:)

      Usuń
    2. Co to jest to "dymienie "cebuli ?

      Usuń
    3. Zajrzyj na swoją stronę, tam opisałam Ci jak dymi się cebulkę:)

      Usuń
  7. Chyba żartujesz, "tak na szybko powstał szydełkowy bieżnik"? Pół dnia dzisiaj dłubałam małą serwetkę na łapacz snów ;0) a do zrobienia takiego cuda to by mi chyba życia zabrakło ;0)
    Piękna! Takiej jeszcze nie widziałam :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Monisiu! Ja nie żartuję:) Akurat ten bieżnik rzeczywiście powstał szybko. Ponieważ robiony jest z małych elementów a wiadomo, że małe serwetki robi się szybko więc więc nie ma tu mowy o znudzeniu. Rzędy są krótkie, robótki szybko przybywa i już można zaczynać następny element. Trochę czasu zajmie obrobienie całości ale to też do przeżycia bo to tylko łańcuszek:)
    No to, skusisz się?
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bieżnik, bardzo delikatny, rewelacyjny. Na ciemnym stole będzie się super prezentował. Przyroda piękna, tak to teraz najlepszy czas. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję Justynko! Na ciemniej ławie już prezentuje swoje wdzięki:)
    Wiosenno-letnio pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko jest przepiękny!! Misterny, delikatny wzór!! Kochana masz dar w łapkach i z przyjemnością oglądam Twoje nowości :)). Cudowne jest to zdjęcie na koszu wiklinowym. Tak romantycznie wyszło :)). I jak pięknie masz w ogrodzie, tylko pozazdrościć :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wzór dobry to wszystko ładnie wychodzi:) Długo myślałam w jaki sposób pokazać urodę tego bieżnika i stwierdziłam , że najlepsze są proste rozwiązania. Wzięłam kosz z serwetą postawiłam na trawie i wyszło całkiem fajne zdjęcie:)
      Mam trochę kwiatków natomiast brakuje mi drzew, które właśnie zamierzam posadzić.
      Ściskam mocno:)

      Usuń
  12. Anuszka, a jak laczysz elementy, zszywasz czy szydelkiem? Tak sie pytam na zapas ;)
    Bieznik bardzo stylowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim okrążeniu, elementy łączę ze sobą za pomocą szydełka. Raz tylko zszywałam ( zresztą zgodnie ze wzorem) i więcej tego już nie robiłam ponieważ cięcie i chowanie nitek jest przerażające, brrr:)
      Cieszę się, że bieżnik się spodobał:)

      Usuń
  13. Urok tego bieznika powala. Kwiaty cudne i tylr kolorowej radości

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie dziękuję! Każdy kwiat jest piękny a zgrupowane tworzą wspaniałe kompozycje, które można podziwiać na okrągło. Do tego pszczoły i trzmiele uwijające się sprawiają, że ogród tętni życiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie prezentuje się ten bieżnik :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki łądny! i pięknie kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj na ten wzorek też już spogladałam,jest cudny, a w twoim wykonaniu prezentuje się pięknie 😘😘😘😘😘😘
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również, jak tylko go ujrzałam to nie mogłam się przejść obok niego obojętnie:) Łap za szydełko i pochwal się swoją wersją:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń