czwartek, 1 marca 2018

Holden

 Znalazłam się w martwym punkcie robótkowym. Sukieneczka blokuje się, rudej chusty nie przybyło, nowa robótka w fazie próbek, więc nie ma co praktycznie pokazać. 
Aby przerwać ten robótkowy marazm zdecydowałam, że pokażę chustę, którą wydziergałam jakiś czas temu.
Oto Holden

























Najbardziej zbliżony kolor jest na pierwszych trzech zdjęciach.
Byłam zaskoczona, bo chusta robiła się dość szybko. Najwięcej czasu poświęciłam na końcowe pikotki. Trochę gimnastyki z nimi było zanim pojęłam jak je robić.
Wyszła dość duża choć zużyłam tylko 1 motek + ok100m drugiego. Zblokowała się ładnie i powinna nosić się dobrze.
Użyłam:
Włóczkę: Superwash Alize,
druty: KP 4,5mm
wzór jest  tutaj
Kiedyś był to wzór darmowy ale teraz widzę, że trzeba zapłacić.

Gorące uściski dla odwiedzających:)









10 komentarzy:

  1. Świetna, piękne kolory. Na dworze szaro, buro a u Ciebie wesoło, cieplutko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To antidotum na śnieg i mróz:)
      Dziękuję za pochwałę!
      Uściski!

      Usuń
  2. Cudowna chusta - urzekło mnie fantastyczne połączenie kolorystyczne i bardzo ładny, ciekawy wzór :-)
    Pięknie dziękuję za wizytę na moim blogu i dołączenie do grona stałych Gości - bardzo mi miło :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Układ i połączenie kolorów wynika z cieniowanej włoczki.
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Ach, pikotki... Wyglądają super, ale długo się je robi :) Wzór idealny do cieniowanych włóczek. Bardzo ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym początku miałam problemy ale potem poszło już gładko. Teraz już wiem jak się robi pikotki na drutach:)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Bardzo ładna i te kolorki super:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna chusta. Lubię ten wzór, robiłam podobna chustę tylko w wersji półokrągłej. Teraz na drutach od pół roku też mam (kolejną) półokrągłą, jakoś nie mogę jej skończyć ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból z powodu niedokończonej robótki:/
      Ale kiedyś przyjdzie i na nią czas:)
      Dziękuję za odwiedziny

      Usuń