poniedziałek, 19 lutego 2018

Dziergam, dziergam

Myślałam, że jak skończę robić ten mały ciuszek, to dopiero ujrzy światło dzienne ale zostałam wezwana do raportu:) Dlatego posłusznie pokazuję co zrobiłam do tej pory:

  W międzyczasie zabrakło mi jeszcze włóczki, zmieniła się koncepcja wykonania i zaliczyłam kilka pruć ale ogólnie to zbliżam się ku końcowi:


W czasie gdy oczekiwałam na włóczkę to stwierdziłam, że nie będę przecież siedzieć bezczynnie i zaczęłam taką chustę
Na zdjęciach kolor jest dość energetyczny ale w rzeczywistości jest bardziej pomarańczowy. Tak czy siak na sam widok robi się gorąco co przy minusowej temperaturze  nie jest takie złe:)

Domawiając brakującą włóczkę, skorzystałam z okazji i zamówiłam kilka takich oto moteczków na następny projekt a co to będzie to na razie tajemnica:)


Pozostając w zimowym nastroju przedstawiam zimowe widoki. Zdjęcia robione dzisiaj.


Kończąc zimowymi krajobrazami pozdrawiam gorąco!




6 komentarzy:

  1. Piękny ten rudo-pomarańczowy kolor. Chusta już wygląda przepięknie. Czekam na zdjęcia wykończonej chusty! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeszcze chwilkę to potrwa zanim ukończę bo małe formy mają pierwszeństwo:)
      Uściski!

      Usuń
  2. Witam serdecznie, wspaniałe prace tu znalazłam, jestem zachwycona prześlicznie dzierganymi wzorami. Wszystko jest piękne i dopracowane do perfekcji. Z wielką przyjemnością będę tu zaglądać i podziwiać. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w wolnej chwili do siebie:
    http://inka-art1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że moje prace przypadły do gustu:)
      Każde odwiedziny będą mile widziane!
      Dziękuję za zaproszenie i będę z niego na pewno często korzystać:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Witam krajankę z tego samego grodu. Cieszę się bardzo ! Piękne prace i piękne klimaty ! Będę chętnie podczytywać więc życzę dalszych, równie ciekawych wpisów. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że krajanka zawitała w moje blogowe progi:) Będę starać się z całych sił aby miała co podczytywać i pozostała jak najdłużej!
      Uściski:)

      Usuń