środa, 13 czerwca 2018

Chusta enterlac

Wiem.  Jestem nudna, bo znowu enterlac. Takich chust zrobiłam już kilka i były prezentowane na blogu. Jednakże ile wersji by nie powstało, to i tak każda będzie inaczej wyglądać. Każdy nowo wydziergany kwadrat ma prawie inny kolor a połączone w całość też dają inną układankę.
Bieżąca wersja prezentuje się tak:









Lubię dziergać z Delighta ponieważ ma dość duży wybór kolorów, dobry skład (75% wełna, 25% poliamid), dobrze się blokuje, można prać w pralce ale też są niespodzianki w postaci cieniutkich odcinków nitki lub zwyczajnych knotów!( jak na zdjęciu poniżej).
Pomimo tego, wyroby z tej włóczki dość dobrze się noszą i za bardzo się nie mechacą (przynajmniej u mnie).

Jak wspomniałam z tej włóczki już wcześniej zrobiłam chustę i można ją zobaczyć oraz porównać jak wtedy układały się kolory tutaj

Gotowa chusta ma ok 204cm długości i 80cm szerokości.
Włóczka: DELIGHT Drops nr 10
Druty: KP 4mm

A na zakończenie coś smakowitego.
                                                         Czereśnie mniam mniam:))

12 komentarzy:

  1. Chusta wygląda rewelacyjnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny entrelac. Włóczka delight jest idealna do tej techniki. To moja ulubiona kolorystyka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta prezentuje się wspaniale, a te przejścia kolorystyczne delikatnie cieniowane - rewelacja. Kolorystyka też bardzo ciekawa i energetyczna :-))) Pozdrawiam cieplutko i dużo słonka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja!!!! Cała moja! Już się nie moge doczekać :)

      Usuń
    2. Będzie Ci w niej bardzo do twarzy, Kochana - kolorki stworzone dla Ciebie, a te z kolejnego posta - dla mnie :-)))

      Usuń
  5. Awwwww!!! Czy to jest to co myślę że to jest???? O rany! Jakie cudo! Chcę chcę chce!!!! Czekam niecierpliwie na wysyłkę! Wysłałam emaila, przepraszam że tak późno. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!!! Cudowny wzór i kolory! Kiedyś tą włóczką robiłam na szydełku komin i zniechęciły mnie do dokończenia robótki własnie te zmechacenia :(. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie zestaw kolorów jest fajny ale skręt nitki czasami zaskakuje i to niemile.

    OdpowiedzUsuń