piątek, 5 października 2018

Strzałka po raz drugi

Od razu wiedziałam, że nie skończy się tylko na jednej strzałce. Więc szybciutko oczka zostały nabrane na nową i dzisiaj  mogę już przedstawić " Białą Damę"







Ponieważ strzałka jest niemiłosiernie długa więc zrobienie fotki to dla mnie nie lada wyczyn:)
Myślę, że poniższe zdjęcia troszkę przybliżą jej rozmiary.




Chusta zrobiona została w taki sam sposób jak poprzednia z tym, że przez środek przechodzi łańcuszek z prawego oczka. Wyszła mięciutka i powinna dobrze się nosić.

Włóczka to akryl -100%  
Druty; 4,5mm
Wzór jest tutaj
Jeżeli czas pozwoli to powstanie jeszcze jedna a może i dwie strzałeczki:)

Serdecznie pozdrawiam:)




10 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo ładnie. Ja się przymierzam do strzałki już chyba 2 lata i wciąż wybieram inne formy. Nie wiem dlaczego. Musze to zmienić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strzałka, to telewizyjna robótka ale też potrafi wciągnąć. Można świetnie wykorzystać mniej "szlachetne" włóczki oraz resztki.
    Dziękuję, za pochwałę:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko kolejne cudo wyszło spod Twoich zdolnych rączek!! Jest piękna! Cudowny kolor!!! A mogłabym zapytać się jaka to konkretnie włóczka. Poszukuję włóczki na włosy do zimowej lalki, a ta jest śliczna!! Dziękuję za udostępnienie stronki :)) Już zajrzałam, wiele fajnych i przydatnych rzeczy tam jest :). Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz pooglądam zdjęcia tej bajecznej chusty :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo cieszę się, że tak przypadła Ci do gustu:)
    Włóczka zakupiona została w SH. Niestety nie było żadnej banderoli. Nawinięta była na ogromną szpulę.
    A może włosy zrobisz z akrylu Gonca firmy Kartopu. Zupełnie podobny do tego strzałkowego tylko, że nie jest to czysta biel a ecru. Zresztą Ty tak umiejętnie dobierasz detale, że włosy będą na pewno zachwycające:)
    Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje za podpowiedź :). Sprawdzę ta włóczkę :). Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Prześliczna jest, elegancka i wytworna niczym Biała Dama - jak ja żałuję że tak nie potrafię - taka chusta to marzenie, zwłaszcza że zima nadciąga a ja jako potworny zmarzluch muszę mieć na tę porę roku dużo bardzo ciepłych rzeczy :-))) Taką chustą można się owinąć kilka razy - na manekinie widzę że jest długa i bardzo cieplutka :-) Pozdrawiam i życzę jak najdłużej złotych promieni jesiennego słonka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Halinko, ja też wiele razy żałowałam, że nie potrafię tworzyć tak pięknych rzeczy jak Ty.
    Cieszę się bardzo, że podobają Ci się moje dziergadła. Tak sobie myślę, że chętnie wydziergam taką cieplutką chustę dla Ciebie tylko musimy ustalić kolorek. Jak się zdecydujesz to napisz
    amuszka10@gmail.com
    Dziękuję za szczere życzenia bo jesienne słoneczko grzeje przepięknie:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję z całego serca Amuszka!!! Ależ miło :-))) Nie spodziewałam się takiej propozycji - naprawdę :-))) - jestem wzruszona i bardzo pozytywnie zaskoczona :-))) Zatem pozwolę sobie jutro po południu napisać do Ciebie maila :-)))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  7. Pierwsza klasa ta strzałka!

    OdpowiedzUsuń