poniedziałek, 5 listopada 2018

Nymphalidea

Jak ten czas szybko leci. Właśnie minął rok jak zaczęłam prowadzić mojego bloga. Długo się wahałam i zastanawiałam, czy dam radę, czy warto, bo przecież jest tyle wspaniałych blogów gdzie można znaleźć naprawdę wiele ciekawych i pięknych wzorów.  Najciekawsze są te z własnymi niepowtarzalnymi projektami. Ja w większości robię z gotowych już schematów, chociaż sama też popełniłam parę rzeczy wg własnego gustu:).
 Ostatnio rozleniwiłam się niemiłosiernie i w swoich pracach wykorzystuję jednak gotowe wzory. Wychodzi mi różnie czasem lepiej i jestem zadowolona, a czasami wychodzi coś czego się nie spodziewałam. Wtedy, zostawiam robótkę aby nabrała tzw "mocy urzędowej" a następnie pruję lub przerabiam albo też przekonuję się do niej i zostawiam w pierwotnej postaci. Sporo mam też rzeczy, które zrobiłam dawno temu ale leżą nie zblokowane i czekają na swoje 5 minut. Taką właśnie pracą jest Nymphalidea. Zrobiona została ponad rok temu i dopiero teraz doczekała się ostatecznego lifitingu:) a prezentuje się tak:





Do zrobienia tej chusty wykorzystałam następujące włóczki: Cashmira Fine -1motek
 i Merino Gold MT- niecałe 2 motki.
Druty: KP 4mm.
Wzór Nymphalidea

Sądząc po liczbie odwiedzin myślę, że podobają się Wam moje prace:) Dziękuję, że mnie odwiedzacie i zostawiacie przemiłe komentarze, które jak każda z Was wie mocno motywują do dalszego dziergania:)

W tej chwili dziergam chustę niespodziankę:) jak skończę to muszę zająć się prezentami gwiazdkowymi. Ciekawa jestem czy już dziergacie mikołajkowe prezenty?

Jeszcze raz z całego serca Dziękuję za Wasze wsparcie!
Gorąco pozdrawiam:)


13 komentarzy:

  1. Bożenko przede wszystkim najlepsze blogowe życzenia urodzinowe przyjmij!:)) Roczek to już poważna sprawa :)) Ja ogromnie się cieszę, że zaczęłaś pisać bloga bo zawsze chętnie do Ciebie zaglądam :)) I porzuć te wszystkie obawy, chociaż znam je doskonale :)) Bożenko w robótkach liczy się serce i pasja - a Ty je masz!! Każda Twoja praca jest piękna, dopracowana, niesamowita i ja osobiście chylę Tobie nisko czoła bo tak dziergać to mistrzostwo! Ta chusta jest piękna, wspaniałe kolory i piękne zdjęcie! Cudo!!! Moc uścisków i z niecierpliwością czekam na kolejne Twoje cudeńka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, pięknie dziękuję za życzenia:)
      Czasami słowa czynią cuda i tak działają Twoje. Od razu wraca mi chęć do dziergania i pojawiają się nowe pomysły.
      Za każdym razem bardzo cieszę się, z Twoich odwiedzin i będę starała się z całych sił abyś u mnie się nie nudziła i jak najdłużej gościła:)
      Serdeczności!!!

      Usuń
  2. Bardzo ładna chusta:)Już od dawna chcę ją zrobić ale ciągle coś innego wrzucam na druty. Pokazujesz, inspirujesz i zachęcasz, muszę się wreszcie zmobilizować, bo to piękny wzór:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak. Wzór jest bardzo ładny i chustę robi się bardzo przyjemnie:)
    Skuś się:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wzór, lubię go za milion możliwości. Każda chusta jest inna w zależności od tego z czego ją zrobimy. Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Renatko! Masz rację. Nimfa daje dużo możliwości a widziałam je właśnie u Ciebie. Dlatego na pewno jeszcze popełnię i to nie jedną:)
    Ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna chusta - jak zwykle podziwiam z otwartą buzią bo jak wiesz dla mnie to wielka magia :-) Wszystkie Twoje prace zachwycają pięknie dobraną kolorystyką i perfekcyjnie wydzierganym ściegiem - tak jest również dzisiaj :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę nieskromna i powiem, że też mi się podoba ten zestaw kolorów:)
    Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dołączam do grona zachwyconych Twoją chustą. Świetnie się prezentuje! Rok prowadzenia bloga, to już dobry czas by się ze wszystkim oswoić. Nie wolno się bać, tylko trzeba pokazywać swoje prace, bo widzę, że jest co. Pozdrawiam i idę spojrzeć na wcześniejsze posty:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cieszę się, że powiększa się grono osób , które mnie odwiedzają. Mobilizuje do większej aktywności bo sama widzę, że coraz mniej rzeczy pokazuję. Muszę wypędzić lenia i zabrać się do roboty aby goście byli zadowoleni i częściej mnie odwiedzali.
    Miło mi, że chusta przypadła do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boska chusta, nosiłabym z wielką przyjemnością. :))) Nawet zdjęcia mi się podobają, jesień jest idealną modelką. <3 Życzę jeszcze wielu lat w blogowym świecie. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję z całego serca! Długo wahałam się zanim rozpoczęłam moją przygodę z blogowaniem i mam zamiar jak najdłużej wytrwać w tym postanowieniu:)

    OdpowiedzUsuń