środa, 13 marca 2019

Chusta Magdy

Luty był dla mnie dość pracowitym miesiącem bo ponownie wzięłam udział w teście:)   Moja ulubiona projektantka Renata Witkowska, która prowadzi blog  Dziergawki ogłosiła, że poszukuje testerek do nowego projektu. Dla mnie był to najlepszy moment, bo właśnie zakończyłam swojego szaraka i poszukiwałam nowego zajęcia:)
Po otrzymaniu testowego wzoru zabrałam się do pracy. Muszę przyznać, że praca szła jak po maśle. Wzór jest przejrzysty, dobrze opisany i nawet dla osoby mniej doświadczonej w drutowaniu nie powinien sprawiać trudności:) 
Autorka nazwała swój projekt Chusta Magdy a na Ravelry można ją znaleźć pod nazwą  Maggi's Shawl a wzór jest  TUTAJ   i do 15 marca jest 20% zniżka więc warto skorzystać z takiej okazji. 
A tak prezentują się moje wersje chusty







Turkusowa chusta tak mi przypadła do gustu, że od razu zrobiłam drugą wersję tylko w innym zestawie kolorystycznym.






no i obydwie wersje razem



Podstawą moich chust była włóczka Puna Dropsa a do warkoczy użyłam Delighta Dropsa.
Druty - KP 4,5mmm
Moje chusty z uwagi na rodzaj użytej przeze mnie włóczki mogę zaliczyć do grupy chust najczęściej używanych. Ostateczny kształt  jest wszechstronny pozwala na wiele możliwości układania jej  i drapowania:)
Dziękuję Renatce za udział w tak pięknym projekcie:)

Dziękuję odwiedzającym i serdecznie wszystkich pozdrawiam!


 

48 komentarzy:

  1. Co chusta to piękniejsza!!! Cudne są obie!! Każdy kolor zachwyca, a te warkocze cieniowane są boskie ❤. Oby dwie razem tak pięknie się komponują, że można nosić je razem :))). Super Bożenko, że miałaś możliwość testowanoa wzoru :)) Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kwestii kolorów miałam wolną rękę i po konsultacjach z projektantką zdecydowałam się na takie zestawy:) Cieszę się, że dobrze wyszło:) A dwie chusty razem - czemu nie:)))
      Serdeczności:)

      Usuń
  2. wyższa szkoła jazdy!
    Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Dziękuję Ci Iksiu za uznanie i odwiedziny:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Są piękne i kolorystycznie i fasony:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusty są fantastyczne,jak bym miała decydować którą wybrać no to był by problem bo oba kolory są tak zwane moje
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Muszę też pomyśleć, którą w pierwszej kolejności mam założyć:)
      Dziękuję za odwiedziny i też pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Dziękuję za tyle miłych słów pod moim adresem :) Świetnie mi się z Tobą współpracowało. A wersją turkusową jestem oczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Renatko! Nawet nie wiesz ile radości sprawiło mi dzierganie tych chust:)
    Jeszcze raz dziękuję!
    Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie chusty przepiękne!!! Podoba mi się bardzo wkomponowanie w obie chusty cieniowanych warkoczy. Dzięki temu chusty są takie dostojne. Pozdrowienia przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie cieniowane warkocze odmieniły chusty:)
    Ślicznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne chusty!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chusty są cudne, wspaniałe kolory i bardzo mi się podoba ten wkomponowany warkocz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne chusty, choć to nie koniecznie moje kolory to ogromnie mi się podobają :)) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiadomo, każdy ma swoje ulubione kolory w których dobrze się czuje:)
    Dziękuję i uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bożenko, chusty w Twoim wykonaniu zawsze wyglądają rewelacyjnie. Te mają przepięknie wrabiany warkocz co dodaje im bardzo kobiecego uroku i stylu. Kolorki prześliczne i świetny pomysł na wykonanie warkocza w ciemniejszych tonacjach - przyciąga uwagę i dodaje energii :-)
    Pozdrawiam niedzielnie i przesyłam ciepłe promyki porannego słońca z krakowskiego nieba - ( dzisiaj bez smogu!) ;-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Halinko za przemiłe słowa:) Już teraz myślę o następnych warkoczach:)
      Ja też życzę Ci przyjaznej pogody i delikatnych zefirków abyś mogła odetchnąć pełną piersią:)
      Całuski!

      Usuń
  15. Cudowne chusty ! Szkoda ,że ja z drutami mało się przyjaźnie :((
    Fajnie ,że mogłaś przetestować nowe wzory , są śliczne , szczególnie ta różowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo zadowolona, że mogłam testować taki projekt:)
    Szkoda, że nie masz powołania do drutów ale masz za to inne zdolności, których ja nie posiadam a zazdroszczę:)
    Dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne obie wersje kolorystyczne :)
    Z Renią cudownie się pracuje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100%, Renia to wspaniała dziewczyna!
      Dziękuję za dołączenie do mojego grona obserwującego i miłą opinię:)
      Moc uścisków!

      Usuń
  18. Super się prezentują obie wersje ! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję:) Pozdrowienia przesyłam!

      Usuń
  19. Miło mi, że się podoba:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe :) piekne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ombre na warkoczach jest imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, cieniowana włóczka zdała egzamin na piątkę:)
      Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  22. Jak dla mnie turkusowa pobiła wszystko- jest doskonała. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja dalej nie mogę zdecydować się która bardziej mi pasuje:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. WOOOOW ta pierwsza jest przepiękna. kocham takie kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło mi bardzo, że się podoba:)
    Dziękuję za powiększenie grona moich obserwatorów i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cuda robisz. Zazdrość bierze, że ja tak nie umiem,ale chociaż oczy nacieszyć można .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze istnieje opcja, że można spróbować dziergania. Początki są trudne ale potem to już idzie:)

      Usuń
  27. Podobają mi się kolorystycznie a cieniowany warkocz dodał uroku. Wyszły pięknie ::

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością obejrzałam zdjęcia chust Twojego autorstwa. Pięknie dziergasz i wspaniale łączysz włóczkowe kolory. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem ich autorką ale kolory i wykonanie to już moja działka:) Cieszę się bardzo, że powiększyłaś grono moich obserwatorów. Dziękuję za pochwałę i pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Chusty są piękne kolorystycznie i cudowne wykonanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję z całego serca:)

    OdpowiedzUsuń