sobota, 9 marca 2019

Szczęśliwy traf:)

Witajcie Kochani!
Mojego bloga prowadzę dość krótko dlatego też nie znam jeszcze wszystkich zasad  panujących w blogosferze.  Jednakże staram się poznawać te tajniki w sposób czynny.
Do niedawna to nie wiedziałam nawet  co to Candy a teraz okazało się że jestem wielką szczęściarą bo wygrana padła też na mnie:) Justynka, autorka bloga Wielkie Małe Pasje   ogłosiła rocznicowe Candy a dla zwycięzcy ufundowała przepiękną nagrodę w postaci własnoręcznie robionej laleczki. Co prawda nagroda była tylko jedna ale Justynka ma tak wielkie serce, że postanowiła powiększyć pulę nagród i wylosowała dodatkowe 3 osoby, które też zostały obdarowane!
Gdy po raz pierwszy ujrzałam jej laleczki to się w nich zakochałam bez pamięci a tu jeszcze takie szczęście bo jedna z nich powędruje do mnie:))) To była wielka eksplozja radości a na dodatek radość moja sięgnęła zenitu jak okazało się, że nie jedną ale dwie laleczki dostałam!  Zresztą sami zobaczcie te urocze damy:)
Wyglądają jak  dwie siostrzyczki:)


 a ta malutka laleczka to mój osobisty aniołeczek:)


a tutaj tajemniczy i zagadkowy uśmiech  Mony Lisy


Oprócz laleczek dostałam też dużo innych drobiazgów, które na pewno umilą mi i osłodzą codzienne życie:)  
Justynko! jesteś Wielka tak jak Twoje Wielkie Małe Pasje
Serdecznie zachęcam do odwiedzin bloga Justynki a na pewno zostaniecie tam ciepło i miło przyjęci:) Jest co oglądać i podziwiać a  prace robione są z wielką starannością, miłością i muszę wam powiedzieć, że to od razu widać. Każda laleczka jest w każdym calu perfekcyjna!
Jeszcze raz dziękuję ci Justynko!

Na zakończenie chcę jeszcze pokazać serwetę a właściwie to obrusik szydełkowy, który ostatnio powstał.




Zrobić dobre zdjęcie to wielka sztuka a ja niestety nie jestem profesjonalnym fotografem dlatego też przepraszam za jakość fotek. Dodatkowym utrudnieniem są rozmiary obrusa, który w żaden sposób nie chciał ze mną współpracować podczas sesji fotograficznej:)

Obrusik ma kształt kwadratu o boku 120cm
Wzór można znaleźć w Robótkach Ręcznych z Diany nr 2/2000
Wykonany został z nici poliamidowych Amanda w kolorze złota, szydełkiem nr 2

Miło mi bardzo, że zaglądacie na mojego bloga  i zostawiacie przemiłe słowa uznania dla moich prac:)
Dziękuję za te odwiedziny i życzę przyjemnego sobotnio-niedzielnego odpoczynku:)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję wspaniałych niespodzianek od Justynki.:) Wspaniały obrus, podziwiam umiejętności.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i przesyłam wzajemne gratulacje:)))

      Usuń
  2. Wspaniała wygrana moje gratulacje:) A czy schemat obrusa mogłabyś podesłać na mail? Nie mam tego numeru gazetki a obrus bardzo ładny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję!
    Schemat podeślę, jak tylko uruchomię mój skaner w drukarce. Myślę, że w tym tygodniu dam radę to zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała nagrodę otrzymałaś :) Gratuluję!
    Co do obrusa - to szacun! Ja nie mam cierpliwości do takich rzeczy szydełkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Wreszcie i do mnie szczęście się uśmiechnęło:)))
      Jeżeli chodzi o dzierganie większych rzeczy to na razie daję radę:)

      Usuń
  5. Bożenko dziękuje za ten piękny post :)))) Wzruszyłam się bardzo i gdyby moja klawiatura miała znak "serduszko" to na pewno wstawiłabym ich sto!! Ogromnie się cieszę, że mogłam sprawić Tobie niespodziankę i jeszcze raz dziękuję za wszystko! Wspaniale móc zobaczyć lalki u Ciebie :)) A obrus cudowny!!! Uwielbiam takie dekoracje stołu bo nadają mu świetnej elegancji i "duszy". Podziwiam również Bożenko Twoją cierpliwość do takich dużych projektów!! Jesteś niesamowita!!:)) Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laleczki już się zadomowiły i jest im tak dobrze jak w niebie:)
      A cierpliwości to chyba z wiekiem przybywa. Kiedyś lubiłam robótki szybkie i małe a teraz większe projekty sprawiają mi więcej przyjemności:)
      Z całego serca dziękuję za wszystko i mocno ściskam!!!

      Usuń
  6. Wspaniała niespodzianka od Justynki! Znam jej bloga, odwiedzam i podziwiam jej prace. Twój obrus jest wspaniały i pięknie się prezentuje na stole!!! Te nici trudne są do szydełkowania, przynajmniej dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niespodzianka i radość była wielka!
      Rzeczywiście nici są dość sztywne ale jak się zaczęło to trzeba skończyć. Tym bardziej, że piękny złoty kolor wynagradza wszelkie trudy:)

      Usuń
  7. Bożenko, gratuluję wygranej w candy i tych cudownych laleczek od Justynki. Twój obrus jest bajeczny, podziwiam ogrom pracy, perfekcję i cierpliwość. Po prostu WOW!!! Przesyłam serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję ślicznie! Jak wiesz sama, laleczki Justynki są bajeczne:)
    Obrus był dość pracochłonny ale najważniejsze, że wyszło dość ładnie a zdjęcia uparły się i niestety nie chciały tego pokazać:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi dear!
    Your post is very nice.
    If you want to follow each other, write me on my blog.
    https://belyfashionadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję super wygranej od Justynki, a obrus BAJKA!!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Serce się raduje czytając takie słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje a obrusik jest cudny.

    OdpowiedzUsuń