wtorek, 30 lipca 2019

Bluzka na lato

Na okoliczność chłodu to już się zabezpieczyłam dziergając szal "Mosaic on a swing". Teraz najwyższy czas pomyśleć o lecie i upałach, które znowu nas nawiedzają. Jak pomyślałam, tak zrobiłam:) Druty w dłoń i powstała letnia bluzeczka.
Wzór ażurkowy a więc jest przewiewna.  Turkusowy kolorek też przyjemnie kojarzy się z latem:)
Bluzeczka robiona jest w poprzek tzn od jednego rękawa do drugiego. 
Na poniższym zbliżeniu widać to dokładnie.
Rękawki i dekolt wykończyłam I-cordem.
Do jej zrobienia wykorzystałam włóczkę ze starych zapasów. Jest to mieszanka bawełny i akrylu ze srebrną nitką o nazwie Comete z firmy Cheval Blanc.
Wzór zaczerpnęłam z gazetki robótkowej Sabrina wiosna 2013
Rozmiar drutów to 3,5mm.  Zużyłam ok 5 motków.

Czasu na dzierganie mniej bo sezon przetwórczy w pełni. Wobec tego, miarowym krokiem oddalę się w stronę ogrodu:)
Upalnie pozdrawiam wszystkich odwiedzających:)







30 komentarzy:

  1. Przepiękną bluzeczkę zrobiłaś, śliczny kolorek,na chłodniejsze dni jak znalazł 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca bluzeczka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie dziękuję! Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko moja Ty kochana zdolna kobietko, kolejne cudo wyszło spod Twoich rączek :)))!! Jest piękny!!! Wspaniały kolor, wzór i piękne, delikatne wykończenie rękawków oraz góry. Bardzo mnie się podoba :)) Buziaczki i smacznych przetworów życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko, Anielska dziewczyno! Dziękuję z całego serca:)))
    Sezon przetworów otworzyłam wariacją na temat ogórka: kiszony, konserwowy, sałatkowy, musztardowy itd...:) W kolejce ustawiają się już następne warzywa i owoce. Końca kolejki nie widać:) No i gdzie tu znaleźć czas na moje włóczkowe robótki?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka wygląda super, idealna na lato! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i pochwałę! Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Fajna bluzeczka. Ciekawie wygląda dzięki poprzecznemu przerabianiu i mieszance ściegów. Pozdrawiam znad słoików, ponieważ u mnie też sezon przetwórczy jest w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Po raz pierwszy robiłam w ten sposób ale nawet mi się to spodobało. Zawsze to jakaś odmiana:)
      Ech..., niedługo to chyba zaginę pośród słoików:)))

      Usuń
  8. Super jest .. jejku jak ja dawno drutów w ręce nie miałam .. chyba mnie naszła ochota na powrót :-) Świetny jest ten wzorek robiony w poprzek, no i mój ulubiony kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor fajny, włóczka natomiast trochę twardsza i to chyba przez tą srebrną metaliczną nitkę. Całe szczęście, że w gotowej bluzeczce tego nie czuć i faktura jest ciekawsza.
      Jeżeli przyszła wena drutowa to trzeba koniecznie to wykorzystać. Wzór nie jest trudny a nowy sposób przerabiana też jest ciekawy:)
      Dziękuję Aniu za tak cieplutkie słowa i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Bardzo ładna:) I ładny kolor:) Ciekawe czy się w poprzek nie wyciągnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic się nie rozciąga bo ta metalizowana nitka trzyma wszystko w ryzach:) Nawet zastanawiałam się czy nie dorobić jeszcze ścigacza na dole aby ją wydłużyć.
    Pięknie dziękuje za odwiedziny i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna bluzeczka! Podziwiam, bo sama na drutach to jedynie szaliki mogę dziergać;)
    Miłego dnia Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od szalika do bluzeczki to jak rzut beretem tak jest blisko:) Takie same oczka się robi. Spróbuj Aniu a na pewno nie pożałujesz:)
      Uściski!

      Usuń
  12. Śliczna bluzeczka. Delikatny ażurek i piękny kolor! Bardzo mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Alinko, że wszystko Ci się podoba:)
      Serdeczności przesyłam!

      Usuń
  13. Piękna bluzeczka!!! Wykonanie w poprzek mnie zachwyciło!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. To taka odmiana w dzierganiu jest wskazana i przy okazji czegoś nowego można się nauczyć:) Dziękuję, za miłe słowa i pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie, nietypowo dziergana ta bluzeczka. Wyszła Ci pięknie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna.Wyglada bardzo ladnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna bluzeczka, inaczej dziergana, jestem bardziej wzrokowcem ,musiałabym z kimś siedzieć i robic.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami opisy są tak pokręcone, że lepiej robić wg własnego uznania. Wtedy wychodzą najlepsze udziergi:)
    Dziękuję za tak miłą ocenę mojej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzeczka jest prześliczna i ten kolorek-cudo
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam ten sposób (w poprzek). Czasem tak robie, ale baaardzo rzadko, bo jakoś mi trudniej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie zmiany kierunku dziergania bo to zawsze coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń