piątek, 16 sierpnia 2019

Letnie muchy

Lato w pełni więc dzisiaj będzie słonecznie i cieplutko. Zacznę słonecznie bo chusta którą wydziergałam bardzo kojarzy mi się letnią aurą. A jak jest cieplutko to są i muchy:) Moja mucha właśnie przysiadła na sośnie i pięknie rozłożyła kolorowe skrzydełka:)
Chusta wielkością nie powala a jeśli ktoś nie lubi za dużo pod szyją to taka będzie najlepsza. Może śmiało zastąpić szaliczek a także może być ozdobą dla małej damy:)


Do jej zrobienia użyłam całego motka włóczki Baby Wool - Alize  oraz troszkę Merino Gold MT na border.
Chusta nosi nazwę Summer Flies a jej wzór jest TUTAJ
 Jak widać nie do końca trzymałam się wzoru i chustę zakończyłam w inny sposób.

Chusta waży ok 75g a robiłam ją na drutach 4,5mm. Ma 120cm długości i 34 cm wysokości.
Jakiś czas temu też zrobiłam taką samą chustę ale zachowało się tylko jedno zdjęcie  i to podczas blokowania.
Włóczka to też Baby Wool  i taki sam numer koloru. Aparat przekłamał barwy ale  a w realu może trochę zbliżona do tej wyżej.
Było upalnie a teraz będzie cieplutko a nawet gorąco. Na razie pokażę tylko zajawkę a całość dopiero jak skończę:)
I tym cieplutkim akcentem kończę wpis, serdecznie pozdrawiam odwiedzających i życzę przyjemnego weekendowego leniuchowania:)
Bożena

26 komentarzy:

  1. Piękna chusta, w cudnych, energetycznych kolorach i perfekcyjnie wykonana :-) Jest śliczna :-) Kolejny projekt zapowiada się ciekawie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko za odwiedziny i tak miłe słowa uznania:)
      Uściski:)

      Usuń
  2. Chusta robi duże wrażenie, jest prześliczna, wesoła i poręczna z racji swojej wielkości. Brzeg zrobiłaś inaczej niż projekt przewiduje, ale mnie się to właśnie podoba, bo dodałaś jej zwiewności.Ta pierwsza też ciekawie się prezentuje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta nie jest duża ale ta wielkość jest dość praktyczna. Zakończenie w oryginale też jest fajne ale stwierdziłam, że takie bardziej mi się podoba:)
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Pieknista ta chusta, fajny kształt i fajne kolorki.Ciekawi mnie to drugie co się tworzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To drugie to na razie tajemnica. Jest na ukończeniu ale zostało mi mało włóczki i być może trzeba będzie dokupić.
      Jak skończę to się też pochwalę:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Bożenko ale się nabrałam - myślałam że będzie prawdziwa mucha, a tu takie cudo!!!! Piękne kolory, wzór i jak zawsze mistrzowskie wykonanie! Chusta jest po prostu niesamowita ❤. Buziaki kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale uśmiałam się Justynko z Twojego skojarzenia:))) Tytuł jest mocno podchwytliwy:) Nazwa chusty dobrze wpasowała się w porę roku ale sama chusta ma też letni charakter. Pierwsza wersja chusty (w trakcie blokowania) powędrowała do małej dziewczynki a druga (ta na sośnie) to może będzie dla mnie? Kto wie:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, wspaniała, kolorowa chusta, cudo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziękuję:)
    Pozdrowienia przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolorowe chusty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To nie mucha tylko piękny, kolorowy motyl! Świetna chusta!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Ci Aniu za pochwałę:)Biorąc pod uwagę kolory to chusta rzeczywiście lepiej kojarzy się z motylem niż muchą:)
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakiś czas temu robiłam tą chustę i też nie wyszła mi w "imponującym" rozmiarze ;o) Twoja wersja kolorystyczna jest bardzo letnia i ładniutka :o)
    Pozdrawiam serdecznie :o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak myślę, że gdyby zaszła potrzeba to można samemu pokombinować i ją troszkę powiększyć. Jednak nie było takiej potrzeby więc nie wysilałam moich szarych komórek i robiłam z gotowego schematu:)
    Dziękuję Ci Moniczko za dobre słówko i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne rzeczy robisz! Blog dodaję do ulubionych. Pozdrawiam! Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Cię serdecznie Dorotko i cieszę się ogromnie, że moje rękoczyny wpadły Ci w oko:) Mam nadzieję, że będziesz tutaj stałym gościem:) Zapraszam!
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta przecudnie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A tak jakoś kolorki się ułożyły:)

    OdpowiedzUsuń
  17. chusta wspaniała, prześliczne kolory :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń