czwartek, 16 stycznia 2020

Kryształki

Jeszcze w ubiegłym roku Renatka z blogu to co lubię..  poprosiła mnie o przetestowanie wzoru na chustę o wdzięcznej nazwie Crystal
Ponieważ dochód ze sprzedaży chusty przeznaczony jest na leczenie Lilii więc długo się nie zastanawiałam i przystąpiłam do pracy:)
Z uwagi na ażurowy wzór chusta należy do gatunku bardziej eterycznego. Jednakże biorąc pod uwagę porę roku postanowiłam stworzyć jej cieplejszą wersję.

Troszkę obawiałam się połączenia ażuru z grubą nitką ale wyszło nieźle. Wzór dodał chuście lekkości.
tak prezentuje się w zawieszeniu:

 W zbliżeniu, prześwity sprawiają jakby utworzyły się srebrne lodowe kryształki.

Pomimo jej przewiewności można się nią nieźle otulić a zapewnia to część gładka.
Włóczka z której chusta została zrobiona to Oliwia. Jest ciepła ale trochę słabo się blokuje. Mam nadzieję, że w trakcie użytkowania sama się dostosuje do osoby:)

Jeżeli komuś przypadnie do gustu, to wzór ale też inne zaprojektowane przez Renatkę chusty można nabyć Tutaj a dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na rehabilitację  Lili

Kochani! Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa:)

Ściskam mocno!
Bożena

26 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta! A kolor zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna.Wzór dodał lekkośći tej chuście.Znakomita praca.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest i fajnie Ci poszło jej testowanie. Wzory Reni zna , nawet sama jedna wydziergałam, ale zdecydowanie robię to za długo i do testowania się nie nadaję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, widziałam i podziwiałam Twoją chustę, jest piękna!
      Testowanie zawsze trwa długo bo trzeba robić uważnie a przez to wolno. Ale jak cel szczytny to takie niedogodności nie mają większego znaczenia:)

      Usuń
  4. Bożenko dziękuje, że zechciałaś wziąć udział w testach. Jak widać wełna "robi" największą robotę, jeden wzór , a każda chusta wygląda inaczej. Twoja ma piękny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Renatko za umożliwienie mi przetestowania tego pięknego wzoru chusty:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  5. Bożenko, zakochałam się w Twojej chuście, ten kolor jest niesamowity! Taki jak uwielbiam - ciepły fiolet!! Piękna, delikatna, ażury są śliczne. Chusta jest bardzo delikatna i kobieca. Wprost idealna :). Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak długo leżały te motki bo nie miałam pomysłu co z nich zrobić. Wreszcie i one się doczekały:)
      Dziękuję Justynko i uściski przesyłam:)

      Usuń
  6. Piękna chusta! Widziałam ją już u Reni. Trzymam kciuki, by znalazła nabywcę.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, fajny wzór i przyjemnie się dzierga.
      Pozdrowienia:)

      Usuń
  7. Piękna chusta Bożenko, w jednym z moich ulubionych kolorów, a i cel szczytny :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  8. Bardzo piękna i oryginalnia.Masz talent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko zrobiłam to co Renia stworzyła:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzeba sie bylo naglówkowac i nauwazac przy tym wzorze, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. No troszkę uważałam:)
    Dziękuję za uznanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta cudna, wzór bardzo ładny 🤗🤗🤗
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń