piątek, 24 września 2021

Do kompletu

 Czapka "Majowe pętelki"  powstała jeszcze w maju. I chociaż powstało nawet kilka wersji kolorystycznych, to cały czas czułam niedosyt. Brakowało przysłowiowej kropki nad "i" czyli chusty. 

Dlatego niezwłocznie dokupiłam wzór i zabrałam się ostro do pracy. A oto jej finał:

 Prezentowana chusta "May Loops" tworzy komplet z    czapką, która powstała w ramach testowania wzoru.

Zdjęcie, zrobiłam w tym samym miejscu aby można było porównać gotową już chustę z wersją roboczą.

A teraz zapraszam do dalszego oglądania:)



Kolor najbardziej zbliżony do oryginału

Zużyłam 6 motów włóczki Nord Dropsa a rozmiar drutów to 3,25mm. Ostatecznie chusta uzyskała 185cm długości i 73cm szerokości. Na jesienne i zimowe chłody będzie w sam raz:)

Wzór dostępny jest TUTAJ

 Kwiaty, zawsze poprawiają humor dlatego zostawiam wam ten mały upominek:)


Pozdrawiam, Bożena :)


22 komentarze:

  1. Bajkowy komplet, piękne kolorki i śliczne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękuję Urszulko!
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w gronie szczęśliwych posiadaczek My Loops.Pieknie wyszła, no i te kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę to trwało ale najważniejsze, że zostałam przyjęta do tego grona:)

      Usuń
  4. Jak dobrze, że czapka doczekała się chusty do kompletu! Misternie wykonana, miękka i taka elegancka! Kwiaty rzeczywiście poprawiają humor, zachwycają urodą i nieskończoną pomysłowością natury.Cudny ten okaz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to trwało ale najważniejsze, że komplet powstał:)
      Natura jest tak piękna, że trudno, przejść obojętnie obok takiego cudu.

      Usuń
  5. To jeden z moich ulubionych wzorów mozaikowych, wcale się nie dziwię, że czułaś potrzebę wydziergania chusty do kompletu. Wyszła przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłabym sobą gdybym, tego nie zrobiła. Ciekawość wzoru była przeogromna:)

      Usuń
  6. Ja robię zawsze odwrotnie, najpierw chustę, a później do kompletu, mittenki lub rzadziej czapkę ;0) ale jak widzę można też inaczej ;0)
    Twój komplet jest śliczny i na pewno będzie Ci w nim ciepło i przytulnie :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu, ja też robię tak jak Ty ale tym razem z powodu potężnego domowego remontu nie mogłam wziąć udziału w teście. Jednak co się odwlecze to nie uciecze:) Chusta powstała i może to nie koniec jeszcze:)

      Usuń
  7. Piękne wykonanie, bardzo ciekawa praca. Pozdrawiam jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszła ta chusta. Niestety drutowe robótki wymagają czasu ale to świetny umilacz czasu. Kiedyś sporo dziergałam ale potem pochłonęły mnie inne dziedziny rękodzieła. Dlatego podziwiam Cię, że pozostałaś wierna drutom.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, dzierganie wymaga czasu. Jednak takie dłuższe dzierganie jeszcze bardziej wzmaga ciekawość jak będzie wyglądała ukończona praca:)
      Pomimo kilku miesięcznego kryzysu nadal kocham druty no i może troszkę szydełko chociaż ostatnio trochę go zaniedbuję:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Jak wzór piękny to i robótki wychodzą jak należy:)

      Usuń
  10. Piękna chusta!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Nad projektami mozaik Renii Witkowskiej rozpływałam się w zachwycie już nie raz i nie dwa. Powiem więc tylko, że Twoja wersja jest cudna. Podziwiam Cię za cierpliwość w tym ogromie pracy. Będziesz zadawać szyku:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję pięknie!
    Trochę dłubaniny było ale jak patrzę na efekt końcowy to zapominam o tej mrówczej pracy:)

    OdpowiedzUsuń