sobota, 11 grudnia 2021

Kocyk dla Neli

Dzierganie dla dzieci a zwłaszcza dla maluszków to wielka przyjemność i radość. Jak tylko zapytano mnie czy mogę wydziergać coś dla małej Neli to nawet przez sekundę nie wahałam się:) Postanowiłam zrobić kocyk.

Dostałam włóczkę i ostro zadziergałam:)  

 Ponieważ, włóczki było 4 motki:  2 ecru i 2 morelowe więc musiałam wybrać taki wzór aby wykorzystać oba kolory jednakowo. Najlepiej do tego nadawała się mozaika. Pomyszkowałam po internecie i w oko wpadł mi TEN  wzór.

Trochę go przystosowałam do moich włóczek i powstał taki oto kocyk:)







Kocyk ma wymiary 68/101cm.

Włóczka ecru to Zorza a morelowa to akryl bez banderolki. Zużyłam prawie wszystkie motki. 

Druty - Addi 5mm

Kocyk jest milutki cieplutki i mam nadzieję, że będzie dobrze służył małej Neli, której życzę dużo zdrowia i dobrego życia:)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko!


24 komentarze:

  1. Cudowny ten kocyk! Wzór przypomina motylki, kokardki albo serduszka, a w tym zestawieniu kolorystycznym jest to kwintesencja słodyczy i radości. Podziwiam piękne zdjęcia i umiejętności mozaikowe. Struktura tego wzoru świetnie nadaje się na kocyk. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie takiego wzoru szukałam na kocyk dla dziewczynki. Żeby od razu wiadomo było, że to mała kobietka go używa😊
      Przy okazji znalazłam kilka innych wzorów na zaś😁

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu! Mozaika to Twoja inspiracja😄

      Usuń
  3. Prześliczny jest Bożenko! Ma cudne, cukierkowe kolorki i takie piękne kokardki :). Będzie dobrze służył :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że długo posłuży😌
      Dziękuję Justynko i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ten kocyk jest rewelacyjny, ja nie zapałałam miłością do mozaiki, zbyt mocno ściągam nitki.Cudny prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Utrzymanie odpowiedniego naprężenia nitki to kwestia wprawy. Wystarczy zrobić kilka robótek a nitka sama będzie trzymać odpowiednie napięcie.
      Pozdrawiam😊

      Usuń
  5. Piękny kocyk! Będzie dobrze służył maluchowi :))
    Ciekawy wzór znalazłaś na te włóczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szukanie odpowiednich wzorów mocno inspiruje 🙂

      Usuń
  6. Jaki on uroczy!!! Wzór jest cudny, a poza tym mozaika jest doskonałym wyborem na kocyk dziecięcy - jest gęściejsza od zwykłych ściegów i przez to kocyki są bardziej mięsiste i cieplejsze.
    Twój jest tak piękny, że nie mogę się napatrzeć ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, kocyk wyszedł mięsisty ale zarazem delikatny. Mozaika sprawdziła się w 100%.
      Cieszę się, że kocyk wywołał tak pozytywne emocje 😍

      Usuń
  7. Ale fajny ten kocyk wyszedł i fakt mozaika się do tego idealnie nadawała. A ze Neli będzie pod nim cieplutko to pewne!!
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. Na początku trochę się obawiałam czy spełni wymagania ale pod koniec to obawy zniknęły😊

      Usuń
  8. Kocyk śliczny, dla dziecka musi być kolorowy. Wybrałąś fajny, gęsty wzór na zimę i włóczki w delikatnych kolorach. W sam raz dla dziewczynki. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką włóczkę dostałam. Wzór musiałam sama dobrać do tej włóczki aby obydwa kolory wykorzystać w całości. Dlatego cieszę się że to mi się udało🙂

      Usuń
  9. Ojejku jaki piękny! Bardzo podobają mi się rzeczy robione na drutach i szydełku , sama tego nie potrafię, ale może kiedyś jeszcze się nauczę :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie pracę dostarczają mnóstwo zadowolenia i radości. Gorąco polecam😁

      Usuń
  10. Przepiękny kocyk a ten wzór podziwiam by się nie pomylić:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pilnowałam się aby nie zrobić żadnego błędu ale dopiero na zdjęciach najlepiej widać czy wszystko jest w porządku😌

      Usuń
  11. Zawsze podziwiam ręcznie robione kocyki - ten jest piękny! Bardzo sprytnie połączyłaś obie włóczki - pasują i do siebie, i do wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki sliczny.Piekna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i dobre słowo😄
      Pozdrowienia

      Usuń