piątek, 15 lipca 2022

Indygo

Na wstępie chcę podziękować Wam za cieplutkie i przemiłe komentarze pod moim ostatnim postem. Bardzo cieszę się, że mój Letni Kardigan wywołał tak miłe odczucia:) 

A teraz bieżąca robótka, która powstała na specjalne życzenie pewnej bardzo miłej i kochanej Osoby. Ona też wybrała włóczkę i kolor a ja tylko spełniłam jej marzenie.

Marzenie wydziergałam z alpaki na drutach nr 3,75mm.

Pracę rozpoczęłam od góry i dobierając oczka na raglan przesuwałam się w dół.

Sam sposób tworzenia reglanu zaczerpnęłam z Dropsa  a dokładniej z  TEGO   wzoru.



A tutaj już sama właścicielka prezentuje swój sweterek:)


 Dane:

Włóczka: Alpaka Drops col 4305

Druty: 3,75mm

Zużycie włóczki: 8 motków i ciut dziewiątego.

I to już wszystko, czym chciałam podzielić się dzisiaj z Wami. 

Serdecznie i wakacyjnie pozdrawiam!

Pozdrawiam HB

18 komentarzy:

  1. Wiem że dzierganie na drutach wcale tak szybko nie idzie, ale zawsze podziwiam Twój zapał, konsekwencję i to co wychodzi spod Twoich rąk. Jak zawsze genialny ten sweterek - marzenie !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nic nie przychodzi łatwo. Ale wielką zaletą jest miłość do dziergania, która pokonuje wszystkie trudy i przeciwności a na końcu jest spełnienie marzeń czyli gotowy sweterek😄

      Usuń
  2. Pięknie zrobiłaś ten sweterek-marzenie, z pieczołowitością i z rozmachem:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! Gdy się robi dla kogoś to niestety trzeba się przyłożyć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudne dzieło wyszło z Twoich rąk. Patrząc na ten sweterek myślę sobie: ależ Ty zdolna jesteś i jak równiutko wszystko Ci wychodzi! Do tego leży na właścicielce idealnie. Bardzo to jest piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą zdolnością to ja bym polemizowała ale czasami coś mi tam wyjdzie😄 Najważniejsze, że właścicielka zadowolona.

      Usuń
  5. Przepiekne wdzianko, klientka pieknie w nim wygląda ale pracy sporo.Wazne ze jesteście zadowolone .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko! Pracy trochę było ale liczy się końcowy efekt.

      Usuń
  6. Prześliczny sweterek!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny sweterek. Nie dziwię się, że właścicielka jest zadowolona. Morze gładkich oczek to też jest wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jakie wyzwanie! Dobrze, że jest tv, pies, kot o mężu nie wspomnę bo inaczej do bym usnęła 😄
    Dzięki za pochwałę i konsultację w temacie doboru włóczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosty, pięknie wykonany i na pewno cieplutki - już czuję tą alpaczkę:))) Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszedł milutki i przyjazny dla skóry. Jestem dość wrażliwa na wełnę ale ta alpaczka mnie nie pogryzła🙂
    Dzięki za dobre słowo😄

    OdpowiedzUsuń