wtorek, 9 stycznia 2024

Feather Moss

Ponieważ to mój pierwszy post w tym roku to życzę wszystkim dziewiarkom, osobom wspierającym takie pasje oraz wszystkim którzy zaglądają na mój blog  fajnych pomysłów dziewiarskich, dużo zdrowia do ich realizacji i ogólnie dobrego 2024r Roku:)

Dzisiaj pokazuję sweterek, który wydziergałam jeszcze w starym roku. Zdjęcia robione były w krajobrazach jesiennych ale sweterek zalicza się do kategorii jesienno zimowej.


Sweterek dziergany jest od góry do dołu. Poniżej widać początek robótki.

 
A tutaj robione są dziurki na guziki

No i dla przejrzystości to parę zdjęć na nosicielce:)



Wzór znalazłam na Pintereście ale w oryginale to jest na Ravelry TUTAJ

Do zrobienia tegoż sweterka użyłam włóczki Lima col. 9018 -szmaragd. 

Druty to 4,5mm; na ściągacze 4mm a na plisę guzikową 3,5mm.

Zużyłam 10 motków włóczki i troszkę 11-tego. Sweter waży 506g.

Gorąco pozdrawiam

HB


14 komentarzy:

  1. Wow, coś pięknego.Cudny kolorek i sweter pieknie fooasowany, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Leży jak ulał

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie układa się karczek i ciekawie przechodzi w linie raglanu. Niech się dobrze nosi😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny ten sweterek, w cudnym kolorze, z ładnymi guzikami, a przede wszystkim tak pieczołowicie wykonany i idealnie leży! Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za życzenia, niech się nam spełniają:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten sweterek i ma fajny kolor. Lubię takie zapinane swetry i podziwiam że w obecnej dobie chce Ci się dziergać. Pewnie że taki ręcznie robiony zawsze cieszy bardziej niż kupny , ale chyba bardziej osobę która go robiła. Samych udanych projektów w 2024 Roku i oby Ci się zawsze chciało!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie ręcznie robione swetry ,niestety ja z drutami lubimy się słabo! Ale kilka sweterków mam,zrobila mi kiedyś Ciocia 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Czując się niewątpliwie adresatką Twoich noworocznych życzeń - bardzo DZIĘKUJĘ :))) Tobie też życzę wszelakiej pomyślności, a dziewiarskiej w szczególności :))) Ciekawy wzór i kolor Twego nowego kardiganu! Podobnie jak Bokasia, też zwróciłam uwagę na to przechodzenie karczku w raglan, oryginalne i urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny sweterek <3 podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś gotowca podobnie wykończonego pod szyją. Jejku, jak ładnie leżał. Podziwiam i zazdroszczę. Sweterek bardzo starannie wykonany, wzór niebanalny, kolor ciekawy, modelka urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor bardzo, bardzo mój. ;) Sweterek piękny! Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny karczek, wygodny fason, wspaniały sweterek, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest śliczny i cudownie w nim wyglądasz. Dobrze Ci w błękitach, naprawdę :) Wspaniały fason.

    OdpowiedzUsuń