poniedziałek, 19 lutego 2024

Sweter Lucyny

 Czy mam duże zapasy włóczkowe? Postronny obserwator powiedziałby, że trochę tego mam. Ja twierdzę, że może i jest kilka nadprogramowych motków ale jak trzeba wybrać konkretną włóczkę to mam czasami z tym problem. Ponieważ ponownie zaangażowałam się w testowanie nowego wzoru u Reni byłam zmuszona przetrząsnąć swoje zapasy i biorąc pod uwagę projekt wybrałam włóczkę Polo Natura w kolorze borowym.  Projekt wymagał grubszej nitki więc musiałam dodać jeszcze jedną bardziej szlachetną nitkę czyli Brushed Alpaca Silk. Razem stworzyły idealny duet i pozwoliły na wydzierganie super sweterka.


Projekt nosi nazwę Lucy's sweater a stworzyła go Renia  z blogu Dziergawki.

Cały sweter robiony jest wzorem ryżowym a uroku dodaje mu piękny reglan i warkoczyki po bokach oraz na rękawach od spodu.

Sweterek jest bardzo wygodny i bardzo ładnie układa się pod szyją. Robi się szybko bo wzór nie jest zbyt trudny.

Gotowy wzór rozpisany jest na kilka rozmiarów, więc każdy może znaleźć rozmiar odpowiedni dla siebie. A jak wyglądają inne sweterki można zobaczyć TUTAJ

Dziewczyny bardzo się postarały i wszystkie wersje prezentują się świetnie. 

I jeszcze kilka poglądowych zdjęć chociaż  lutowa aura wybitnie im nie sprzyjała.


Bardzo cieszę się, że mogłam uczestniczyć w tak miłym przedsięwzięciu i dziękuję Renatce, że mi to umożliwiła:)

Sweterek jest już noszony, nikomu nie oddam a spisuje się rewelacyjnie!

Serdecznie pozdrawiam!

HB

24 komentarze:

  1. Sweter jest mega piękny, podziwiam, kolorek piekny i wykonanie super, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie idealny duet wybrałaś, wyraziste bordo z moherową niteczką wygląda świetnie. Jako że też robiłam ten sweterek to potwierdzam wszystkie dobre opinie o tym projekcie, sama plisa pod szyją układa się idealnie, a boczne warkoczyki nie tylko zdobią ale i trzymają formę. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej Polo Natury miała być tunika ale tak długo zbierałam się do jej zrobienia że fason wyszedł z mody. Widać że jej przeznaczeniem był ten sweterek🙂
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolorek sweterka :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję i też przesyłam pozdrowienia🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Czadowy! A kolor... Uwielbiam taką stonowaną czerwień. Dlaczego ja nie mogę się przekonać do noszenia sweterków... aż jestem złą na siebie za to. Ileż to ja tracę... Pozdrawiam K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniejszy pierwszy krok tzn umiejętność dziergania, którą już posiadasz. Potem jest już z górki. Wystarczy założyć i cieszyć się miękkości ą i przytulnością sweterka. Szkoda tracić takie okazje, dasz radę i wierzę w Ciebie 🙂

      Usuń
  7. Twoja wersja tego swetra jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie dziękuję za takie miłe słowa uznania🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten sweterek, chyba szybko dziergasz.
    Ja nie posiadam wielu motków w takich samych kolorach i podobnej albo takiej samej grubości. Mam wiele pojedynczych motków , na sweter niestety nie wystarczy. Fajnie że miałaś możliwość przetestowania nowego wzoru, Super się ten sweterek prezentuje, kiedyś bardzo lubiłam ścieg ryżowy , a teraz niestety zarzuciłam dzierganie na drutach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziergam raczej wolno i robię częste przerwy ale ten wzór i grubsza włóczka sprawiają, że praca idzie bardzo szybko.
      Z pojedynczych motków można również wyczarować niezły sweterk lub bluzeczkę🙂

      Usuń
  10. To fakt, że pozostałości włóczek po projektach bywają imponujące, ale z reguły są to niewystarczające ilości w swym ogromie ;0) Dobrze, że udało Ci się dobrać wystarczającą ilość włóczki, ponieważ też sweterek w kolorze bordowym jest śliczny :0)
    Choć nie tak długi jak mój ;0))
    Pozdrawiam serdecznie :0))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczyłam, że po praniu się wydłuży i będzie tak jak Twój ale niestety trzyma swój fason😄
      Masz rację, włóczek jest dużo ale w ilościach niewystarczających na większy projekt. Pozostaje kombinowanie a stworzenie czegoś sensownego z tej mieszaniny to nie lada wyzwanie😌
      Buziaczki!

      Usuń
  11. Że niby mój? A chętnie, chętnie wezmę. Lubię proste wzory, a kolor też mi się wpasuje 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oj😄 Tym razem jak pisałam nie oddaję nikomu. Ale mam dla Ciebie propozycję. Ponieważ jesteś dziergająca to możesz sobie sama taki zrobić. Wzór łatwy, przyjemnie i szybko się robi i rozmiar też można wybrać no i najważniejsze, masz już gotową nazwę "Sweterek Lucy" 😃

      Usuń
  12. Prześliczny sweterek. Podoba mi się zarówno wzór jak i kolor. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyrabiasz te reglany. Sweterek wspaniały, władnym kolorze, ciepły i wygodny. Na narty lub na wiosenny spacer idealny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Iwonko. Sweterek już jest w użytkowaniu i spisuje się rewelacyjnie🙂
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona. Przepiękny wzór. Coś niesamowitego. Podziwiam kobitki, którym się chce to robić. To fajna pasja i super zjada czas.

    Najserdeczniejsze pozdrowienia z Krakowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. To super pasja a jedyny mankament to brak czasu🙂

    OdpowiedzUsuń