niedziela, 4 lutego 2018

Liść Paproci

Taka nazwa kojarzy mi się z tym wzorem, chociaż autorka nazwała go Dance with Dragons.
Dawniej był to wzór darmowy, następnie można go było nabyć na ravelry ale teraz autorka już go nie udostępnia.







i jeszcze zbliżenie na listki

Chusta wyszła dość duża ale można regulować jej wielkość poprzez liczbę powtórzeń motywu. Użyta włóczka to Nord - Dropsa i na ten projekt, to jest najbardziej odpowiednia. W planach była jeszcze do zrobienia czapka ale już nie zdążyłam bo chusta ma nową właścicielkę:) Jeżeli nosicielka zechce to jeszcze dorobię. Po raz pierwszy robiłam z tej włóczki i myślę, że nie był to ostatni raz.
Druty KP-4mm.

Pozdrowienia dla odwiedzających!

4 komentarze:

  1. Fantastyczna ta chusta!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło,że chusta się podoba i cieszę się z odwiedzin:)Zapraszam jak najczęściej!
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Wspaniały projekt. Super chusta, świetnie wykonana. podziwiam. Szukałam wzoru i nie znalazłam nawet płatnego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety z jakiś powodów projektantka usunęła go całkowicie. Jednak gdybyś była zainteresowana to napisz.

      Usuń