piątek, 14 grudnia 2018

Kocyk dla Kai

 Boże Narodzenie to najradośniejszy okres w roku bo w Betlejem rodzi się Dzieciątko Jezus.  Nowe życie zawitało także do Rodziny mojej najlepszej koleżanki. Właśnie  jakiś czas temu,  poprosiła mnie o zrobienie kocyka dla  przyszłej Wnusi. Spełnienie takiej prośby to czysta przyjemność. Z radością przystąpiłam do dziergania w wyniku której  powstał taki oto kocyk.







Kocyk zrobiony został dużo wcześniej ale czekał na swoją właścicielkę, która właśnie przyszła na świat:)
Gratulacje dla Rodziców i dużo zdrówka dla malutkiej Kai:)

Kocyk powstał z musztardowej Karismy, druty nr 5mm a wzór znaleziony tutaj

A teraz szybciutko do pracy bo w tym gorącym przedświątecznym okresie, zakres jej jest olbrzymi:)

Ściskam i pozdrawiam:)

16 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent! Wzór bardzo mi się podoba, jest wyjątkowy. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Poszukiwania wzoru trochę trwały ale udało mi się w końcu znaleźć ten jedyny:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  2. Bożenko, ale piękny kocyk zrobiłaś! Kolor i wzór cudny!!! Malutkiej Kai będzie cieplutko :). Takie prezenty dla maluszków zawsze mnie wzruszają, bo zaraz wyobrażam sobie to maleńkie, bezbronne dzieciątko. Piękny prezent, od serca!! Ściskam mocno i miłego weekendu życzę :))!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocyk jest cieplutki bo wiadomo było, że urodzi się w zimie:)
      Wzór jest fajny i pewnie kiedyś go wykorzystam.
      Weekend jest pracowity jak to przed świętami ale jeszcze znajdę chwilkę odpoczynku tylko dla siebie, czego i tobie życzę:)
      Cieplutko pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Przepiękny kocyk.:) Myślę, że i w innej roli też znakomicie się sprawdzi. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli zajdzie taka potrzeba to może posłużyć jako ciepły szal.
    Dziękuję, za odwiedziny i wzajemnie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kocyk. A włóczka nie gryzie? Mam w domu kilka motków szarej Karismy i ona jest niezbyt miękka. Być może są różnice między kolorami, bo biała jest już delikatniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też miałam te same wątpliwości co do włóczki ale taka się podobała i została zaakceptowana. Ma służyć jedynie jako okrycie wierzchnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bożenko, taki milutki kocyk na zimę dla Maluszka jest idealny a jeszcze do tego wykonany z sercem - bo Twoje robótki tylko takie są - jest najwspanialszym podarunkiem, jaki można sobie wymarzyć. Wiem coś o tym :-))) Pozdrawiam serdecznie z zaśnieżonego Krakowa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Już wiem, że kocyk jest użytkowany:)

      Usuń
  8. Cudny ten kocyk i inne Twoje prace. Podziwiam mistrzowskie wykonania!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że moje wyroby podobają się.
      Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie:)

      Usuń
  9. Prześliczny kocyk, bardzo fajny wzór i kolor, który dodaje ciepełka w serduchu. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To bardzo optymistyczny i pozytywny kolor. Nawet w pochmurny dzień poprawia humor i przywraca chęć do życia:)
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń