czwartek, 5 września 2019

Śpiworek

W ostatnim czasie na moim blogu coraz częściej zaczynają pojawiać się dziecięce akcesoria.  To bardzo dobra i miła wiadomość.  Dzisiaj swoje 5 minut ma śpiworek niemowlęcy.
Zrobiony został z typowo dziecięcej włóczki Happy Baby nr 62,  to piękny jasno kremowy kolor.
Śpiworek jest bardzo praktyczny i wygodny bo rozpina się z obu stron.

Tutaj zbliżenie kapturka i przodu


Tak prezentuje się tył:)
Ponieważ włóczka była dość delikatna więc śpiworek został zrobiony z podwójnej nitki.
Pomysł na jego zrobienie zaczerpnęłam stąd
Do kompletu powstały buciki. Są w różnych rozmiarach tak, aby służyły jak najdłużej:)
Mam nadzieję, że malutkiej Marysi będzie wygodnie i cieplutko  w takim rożku:)
Niech los obdarzy ją tym, co w życiu najważniejsze i najlepsze:)

Dzisiejszy post zakończą jaskółki, które gromadnie wygrzewają się w porannym słońcu. Tak się zastanawiam skąd się wzięło ich tak dużo, bo w lecie w ogóle ich nie było widać.
Pewnie też uzgadniają odlot do ciepłych krajów:)

Pozdrawiam cieplutko wszystkich odwiedzających i do następnego wpisu:)
Bożena.
 

26 komentarzy:

  1. Bożenko kochana, przepiękny śpiworek wydziergałaś!!! Śliczny wzór i kolor. Maluszek będzie wyglądał w nim słodko!. A buciki to mnie powaliły — sama bym takie założyła!:)) Cudowne są :) Buziaczki posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Justynko! W rzeczywistości, kolor jest dużo ładniejszy i taki cieplutki:) Buciki też mi się podobają i kto wie, może zrobię w większym rozmiarze:)
      Całuski:)

      Usuń
  2. Kochana,jak moje wnuczki były maleńkie to też im takie buciki robiłam,bardzo fajnie i prosto się je robiło :)
    Śpiworek wyglada na ciepluśki,na pewno ogrzeje małą kruszonkę :)
    Serdeczności przesyłam dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marylko Kochana, Dobrze mieć taką ekspertkę w dziedzinie małych ciuszków. Teraz wiem do kogo zwrócić się o poradę w kwestii bucikowej:)
      Ściskam mocno!

      Usuń
  3. Wspaniałości Bożenko wyszły spod Twoich rączek.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś tak wydziergało się Lenko:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Cudny ten śpiworek Bożenko, przeuroczy! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Maksiu za odwiedziny i milutkie słówko:)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Buciki są cudowne a ten śpiworek bardzo praktyczny i niezwykle uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza para butków wyszła troszkę za duża (będzie na wyrost:)) więc następne są już mniejsze. Taki śpiworek to fajna rzecz i myślę, że jak będzie zapotrzebowanie to powstaną jeszcze następne:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny śpiwór wydziergałaś, wygląda na cieplutki, papcie przesłodkie ,też takie robiłam ale moje dziewczyny wolały trampeczki albo małe skarpetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa jak butki będą się sprawować:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Świetny śpiworek, ale buciolki są najsłodsze.
    Pozdrawiam Bożenko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety jaskółek nie ma zresztą nawet czyżyków prawie nie widać. Ładny śpiworek w sam raz na jesień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że taki śpiworek pasuje też do wózeczka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny śpiworek i gustowne butki dla małej damy!!! Wspaniałe i praktyczne rzeczy stworzyłaś. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Alinko! Wszystkie dziergadełka są już użytkowane:)))
    Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie śpiworki to świetne rozwiązanie dla maluszka- grzeje i nie pozwala się odkryć a przy tym ślicznie wygląda:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy robiłam taki śpiworek i też miałam obiekcje, czy się sprawdzi ale masz 100% racji. Chroni i grzeje znakomicie:)
      Cieszę się, że dołączyłaś do grona obserwatorów mojego bloga:)
      Serdeczności przesyłam:)

      Usuń
  14. Śpiworek jest prześliczny a buciki cudne takie słodkie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Haniu za przemiły komentarz:)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny ten śpiworek i buciki urocze, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Iwonko i też pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny śpiworek, buciki również :)
    Zapraszam na moje świąteczne Candy i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń