niedziela, 20 grudnia 2020

Mirror Hearts hat

 Witajcie Kochani!  

Ten zimowy przedświąteczny okres dla większości z nas, to czas pełen gorączkowych przygotowań do świąt, ale niektórzy z nas już świętują, tak jak ja:) Z powodu wirusa, moi Najbliżsi zdecydowali o przyspieszeniu Świąt Bożego Narodzenia. Była więc kolacja świąteczna i prezenty:)  Dużo radości ale też smutku bo nie wszyscy Najbliżsi  mogli być razem z nami. Mam nadzieję, że to tylko jeden jedyny taki rok i już więcej się nie powtórzy.

Spośród pokaźnej ilości prezentów, którymi zostałam obdarowana znalazł się jeden, który był inny niż pozostałe. Ten prezent zrobiłam sobie sama:) Przyczyniła się do tego Renatka Witkowska z blogu    Dziergawki   która jeszcze w listopadzie ogłosiła nabór do przetestowania jej nowego projektu  "Mirror Hearts hat"

Zakończenie testu przypadło w połowie grudnia więc miałam dużo czasu aby spokojnie przetestować wzór. Renatka wykazała się olbrzymią wyobraźnią i niesamowitym zmysłem konstrukcyjnym. Takie wzory robiłam już wcześniej jednak tak ciekawej czapki to jeszcze nie robiłam.

Jak już zaznaczyłam, taki sam wzór serduszek jest w kominie, który pokazywałam we wcześniejszym poście a cały komplet prezentuje się tak:

Na potrzeby sesji zdjęciowej, zamówiłam śnieg aby przybliżyć jeszcze bardziej świąteczny klimat:)

Na głowie, z każdej strony

Czapkę zrobiłam z tej samej włóczki co komin tj. Alpaca i Baby Alpaca Silk. Druty zwykłe 3mm. Moja wersja ma 22,5 cm długości a obwód głowy to ok 54cm. Jest niesamowicie milutka i cieplutka:) Oczywiście rozmiary są różne i każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

Osoby, które już robiły mozaikę nie będą miały większego problemu ze worem, natomiast mniej zaawansowane muszą bardziej się przyłożyć do pracy z mozaiką:)

Czapkę należy dziergać dość ciasno i z tym miałam chyba największy problem bo dziergam dość luźno. Jednak przypilnowałam się i wszystko wyszło rewelacyjnie:)

Wzór można nabyć TUTAJ 

Czapeczka tak mi się spodobała, że następna już się robi i to chyba jeszcze nie koniec:)

Jeszcze raz chcę podziękować Renatce za możliwość wzięcia udziału w teście oraz  bardzo miłą i przyjazną atmosferę w trakcie testowania:)
 

Życzenia

W związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia życzę Wam Kochani aby ten magiczny czas upłynął  wszystkim w rodzinnej i cieplutkiej atmosferze. Niech zdrowie i nadzieja na lepsze dni Was nie opuszcza. Niech w waszym domu zagości mądrość i zgoda a w sercach radość i miłość:)

Bożena                                                                                    Boże Narodzenie 2020



22 komentarze:

  1. Świetna czapka,z szalem tworzą idealny komplet 🙂
    Dziękuję za życzenia,Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim dużo zdrowia 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marylko za odwiedziny i tak cieplutkie słowa:)

      Usuń
  2. Solidna dziewiarska robota, od pomysłowej konstrukcji, przez piękne wykonanie i wykorzystanie mięciutkiej alpaki. W Twoich słowach od dziwnym świętowaniu jest dużo ciepła i nadziei, niech się spełniają te dobre życzenia. Zdrowych, pogodnych i wesołych świąt:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Konstrukcja czapki jest bardzo pomysłowa i ciekawa.
      Świętowanie w tym roku było bardzo nietypowe. Cieszę się jednak, że chociaż częściowo udało nam się spotkać w rodzinnym gronie:)
      Dziękuję za życzenia i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Bożenko choć całkowitym laikiem w drutach nie jestem to jednak z mozaikami zawsze miałam problem . Ba ja robię właśnie zbyt ciasno i mi się mozaika zawsze ściąga. Tobie wyszło super, a wzorek jest bardzo fajny. I na 100% cieplutki.
    Dziękuję za życzenia a Tobie życzę przede Wszystkim zdrowia dla Ciebie i najbliższych
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,jak robisz ściśle to akurat ten wzór jest dla Ciebie:) Pozostałe mozaiki robi się luźniej aby właśnie się nie ściągało.
      Dziękuję za pochwałę i jeszcze raz życzę wszystkiego dobrego!

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tym wcześniejszym świętowaniem!
    Dziękuję Bożenko za ciepłe słowa i Twój udział w testowaniu. Komplet jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatko, Twoje projekty są fantastyczne i nie sposób powstrzymać się od ich zrobienia:)Ogromnie się cieszę, że miałam możliwość je przetestować:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowych i pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny komplet stworzyłaś. Mnie również ten wzór bardzo wciągnął, trzeba przyznać, tak jak napisałaś, że ta konstrukcja jest bardzo ciekawie pomyślana, ja też dotąd takiej nie robiłam. I u mnie dzierganie ciasne wymaga specjalnej uwagi, aczkolwiek jak się już przyzwyczaję, to mi ta ścisłość przerabiania oczek już zostaje w rękach.
    Wprawdzie jesteś już po uroczystej kolacji, ale i tak życzę Ci pięknego świątecznego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie świetny projekt Renatki to kompletu by nie było:) Ten wzór jest mocno wciągający. Dziergam już drugą czapkę a myślę o trzeciej wersji:)
    Dziękuję za życzenia! W tym roku święta u mnie będą dłuuugie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentuje czapka z kominem, bardzo ładny wzór. Dla mnie zrobienie czapki to wyższa szkoła 😊😊😊
    Ślicznie dziękuję za życzenia i wzajemnie 🌲🌲🌲🌲🌲
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Właściwie to zrobienie czapki nie jest wcale takie trudne:)
      Serdeczności:)

      Usuń
  9. Piękny komplet, podziwiam wrobienie tylu wzorków. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za uznanie i też życzę dobrych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, aż przysiadłam z wrażenia. Chyba chwycę za druty, bo gotowe czapki są takie 'nijakie".
    Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czapka, jak i cały komplet jest śliczny :0) praca z Renią i jej projektami jest uzależniająca, wcale Ci się nie dziwię, że robisz kolejną czapkę :0)
    Dziękuję Bożenko i również życzę spokojnych, cichych i zdrowych świąt :0)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Masz rację. To uzależnienie:) Ale takim projektom trudno się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Acha, okej, zadziwiajacy sposób dziergania tej czaki, efekt bardzo mi sie podoba, ale to nie na moje zdrowie :D
    Pozdrawiam Cie serdecznie i dobrego nowego roku zycze!

    OdpowiedzUsuń
  15. To tylko tak skomplikowanie wygląda. W rzeczywistości jest o wiele lepiej i łatwo się robi.
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń