środa, 20 stycznia 2021

May Loops Hat

 Teraz mogę śmiało powiedzieć, że May Loops Hat to naprawdę moja czapka:) 

Nie mogłam się oprzeć jej urokowi i ponownie zgłosiłam się do przetestowania wzoru. Renatka Witkowska z blogu  Dziergawki   zaprojektowała przepiękną mozaikową czapkę, której wzór można nabyć  TUTAJ

Moja czapeczka wygląda tak:

Druga strona czapki to kropeczki lub piegi:)

Tym razem użyłam włóczki Nord. Posiada dobry skład a w gotowej czapce jest bardzo elastyczna.  Chociaż bez rozciągania czapka ma tylko 44cm szerokości to idealnie pasuje na obwód głowy 52-54cm. Potrzebowałam nieco krótszej czapki więc jej długość to 22cm i jak dla mnie to jest zupełnie wystarczająca długość. Oczywiście, jeżeli ktoś lubi długie czapki to też bez problemu można ją wydłużyć.

Wreszcie zawitała prawdziwa zima więc jest kilka zdjęć w zimniejszych klimatach:)


Oprócz zimowych sopli dokładnie widać piękny granatowo-niebieski łańcuszek.

A tak na marginesie to sople skojarzyły mi się z wąsami suma:)

Jasno-niebieski, granat i śnieżna biel to dobry zestaw kolorystyczny:)

Z zielenią też ładnie się komponuje.

Każda lub Każdy z Was sam(a) może sobie zrobić taką czapeczkę. Oczywiście włóczka może być różna i tutaj duży puls bo można użyć moteczki, które zostały w resztkowych ilościach po innych robótkach. Być może na czapkę będzie w sam raz:)

Czapka wygląda na trudną ale to tylko pozory. Trudniej robi się wzory wrabiane niż mozaikę.  Tym bardziej, że Projektantka bardzo dokładnie tłumaczy jak ją zrobić oraz podaje dodatkowe pomocne źródła w postaci filmików instruktażowych.

Zima w natarciu, więc każda taka czapeczka to najlepsze ciepełko na  zmarzniętą głowę:) Idąc tym tropem to z resztek Puny Dropsowej zrobiłam jeszcze jedną.

Kolory to turkus i jasno-szary a druty KP w rozmiarze 3,5mm.  Rozmiarowo jest zbliżona do poprzedniej tylko nieco dłuższa bo ma 24,5cm długości.


Na dzisiaj to już wszystko. Gorąco pozdrawiam z mroźnego i  zimowego Roztocza:)

Bożena

12 komentarzy:

  1. Jest prześliczne i jedna i druga, dla mnie wygląda na trudną, piękna prezentacja, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jest! Ten wzór jest bardzo efektowny i oryginalny. Wspaniale prezentuje się na czapce :). Bożenko świetna sesja połączona z pięknym opisem, zestaw idealny :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona tym projektem tak jak Ty i zachwycają mnie Twoje zestawy kolorystyczne. Planuję wydziergać tę czapkę dla siebie i właśnie chyba takiej długości, jak jedna z Twoich, tylko nie wiem jeszcze która.
    Piękna zimowa sesja zdjęciowa :-)
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obydwie czapki, a właściwie to każda z nich wygląda jakby to były dwie różne czapki w zależności od strony i układu mozaiki. Podobają mi się zestawienia kolorystyczne, wyglądają tak szlachetnie, a czapka zapewne miła jest i ciepła. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze podziwiałam wzory mozaikowe, choć przy moim ciasnym dzierganiu i one mi się ściągają . O wrabianiu u mnie mowy nie ma bo wszystko i się ściąga. Ta czapka jest rewelacyjna i na pewno bardzo ciepła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny projekt Reni, piękne Twoje wersje projektu. Przypuszczam, że robisz furorę w takim nakryciu głowy, a dziewiarscy laicy pewnie nie wierzą, że sama wydziergałaś te cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie wersje kolorystyczne są bardzo ładne Bożenko :0) i... Faktycznie czapeczka o długości jest wystarczająca i taka akuratna ;0)
    Obie piękne :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są super:) Jakoś na razie nie chce mi się zabrać za wzory wielokolorowe ale kiedyś na pewno spróbuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. I projekt i wykonanie i dobór kolorów- przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne czapusie obie, ale ta pado
    Walaby mi do chusty. Pozdrawiam😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko, czapki rewelacyjne!!! Podziwiam ich wykonanie i sesję zdjęciową! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń