środa, 3 lutego 2021

Spacer po jesiennym lesie

Chociaż za oknem zima hula na całego to ja przenoszę się w jesienne klimaty. Podążając tym tropem wybrałam się na spacer w którym jest pełno kolorów jesieni. Brązy, fiolety, niebieskości przeplatają się w chuście na zmianę z beżami, turkusami i szarościami. Oświetlona grudniowym słońcem chusta rozjaśnia ten smutny czas.


 To kolejne kwadraty, które stały się bardzo pożądanym prezentem gwiazdkowym:)

Tak jak w poprzednich chustach, tą również zrobiłam  z  włóczki Delight Dropsa nr 18 pod nazwą "Jesienny Las" . Stąd też nazwa ta, znalazła się w tytule posta.

Jak widać na zdjęciu rozmiar chusty jest dość duży, więc bez problemu można się dobrze otulić.

Tutaj z właścicielką, tworzą piękny duet:)

Na chustę poszło  ok 3,5 motków włóczki a druty to KP nr 4,5mm.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym i życzę dużo zdrówka w ten zimowy czas:)


40 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta. Ja entrelaka jeszcze nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Entrelak to fajna sprawa i w sumie to nie jest trudny.

      Usuń
  2. Świetna chusta, bardzo fajne kolory, muszę sobie chyba kiedyś w końcu coś entrelakiem wydziergać ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak, koniecznie wydziergaj:) Nie wiem dlaczego mówią na nie "Babcine Kwadraty" ale dzierga się je bardzo przyjemnie.

      Usuń
  3. Jest wspaniała , duża ,wygląda na lekką a ciepłą, enterlaku nie potrafię, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Urszulko, Wyszła całkiem nieźle:)

      Usuń
  4. Piękna chusta. Delight jest idealny na tę technikę, zwłaszcza ten kolor daje interesujące efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za dobre słowo:) Delight jest świetny. Najlepsze jest to, że każdy następny kwadrat to inny kolor. Dlatego zawsze z wielką niecierpliwością dziergam następne kwadraty aby zobaczyć jak układają się w całości:)

      Usuń
  5. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta, dobrze dobrana do gustu właścicielki, pięknie jej w tych kolorach! Domyślam się, że dzierganie było niemałą przyjemnością. Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właścicielka jest bardzo zadowolona i ja też:) Kolor również sobie wybrała a mnie pozostało tylko dzierganie, które rzeczywiście sprawiło mi wielką frajdę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję efekt końcowy rewelacyjny, choć za wzorem enterlaka nie przepadam to gratuluje efektu końcowego. Wyszło rewelacyjnie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      W entrelaku najciekawsze jest to jak ułożą się kolory w kwadratach jak też w całej chuście.

      Usuń
  9. Bożenko przepiękna chusta, uwielbiam ten wzór w Twoim wykonaniu! Cudna!!! I piękny duet z modelką tworzy :).
    Bożenko chusta, którą dostałam w prezencie od Ciebie służy mi od jesieni aż po teraz :). Bardzo ją lubię, to moja ulubiona! Zresztą cały komplet od Ciebie jest moim najukochańszym :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że moja chusta dobrze Ci służy:)
      Uściski:)

      Usuń
  10. Przepiękna chusta w ślicznej kolorystyce!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Danusiu!
      Pozdrowienia przesyłam:)

      Usuń
  11. Ten wzór chyba najładniejszy jest na chustach. Piękna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór kwadratów na drutach jest delikatniejszy a tym samym cała chusta również jest subtelniejsza.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Chusta extra large - chyba spore wyzwanie. Piękny zestaw kolorystyczny. Ja jeszcze NIGDY NIC NIE -potrójne zaprzeczenie:)) - wydziergałam tą techniką. tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mów NIGDY:) Ja korzystałam z podpowiedzi Kryski, która na swoim blogu bardzo ładnie tłumaczy jak zrobić taką chustę.
      http://christina-art.blogspot.com/2012/01/entrelak-kursik-czesc-i.html
      Mam nadzieję, że się skusisz:)

      Usuń
  13. Pięknie prezentuje się ta chusta :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przekonam się do entrelaca chyba nigdy, nawet pod wpływem tak urokliwych chust, jak ta Twoja. Natomiast coraz bardzej przekonuję się do użytej przez Ciebie włóczki i chyba w końcu ją kupię, pomimo nerwa, jakiego mam na Dropsa po zakończeniu produkcji Lace'a.
    Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale gdybyś zmieniła zdanie to link do entrelakowego kursu podałam Bokasi.
      Co do użytej włóczki to powiem tak:
      Fajne kolory i dobry skład.
      Natomiast sama nitka nie jest idealna. Zdarzają się knoty, supły a w niektórych kolorach nitka jest różnej grubości. Więc nerwa może zruszyć:(
      Cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Ja próbowałam tej techniki, ale jakoś mi nie pasuje.
      Różna grubość nitki mi nie przeszkadza, natomiast supły rzeczywiście denerwują mnie okropnie. Dziękuję za podzielenie się uwagami.

      Usuń
  15. Chusta śliczna w sam raz na mrozy jakie teraz są
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wzór mnie zachwyca od dawna. Jednak pozostanę w swoim zachwycie nad Twoją chustą i chyba nie odważę się spróbować. Podziwiam efekt i ogrom pracy. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, to wcale nie jest trudna chusta. Wystarczy odważyć się i zrobić pierwszy kwadrat a dalej już będzie łatwiej.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Cudowna chusta i jakie spokojne kolorki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pieknie, kolorowo jest wśród nas.. (prawie cytat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za wizytę i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tego wzoru ale chusta mnie oczarowała, naprawde cudna !!!

    OdpowiedzUsuń