wtorek, 16 lutego 2021

On a Slope Hat

 W ostatnim czasie,  wena twórcza jakoś nie chce ze mną współpracować. Dlatego też zastąpiłam ją testowaniem, może przestraszy się i szybko wróci do mnie:) 

Dodatkowo, moja ulubiona Projektantka Renia Witkowska przygotowała bardzo ciekawy projekt, któremu nie mogłam się oprzeć a mianowicie  On a Slope Hat

Testowanie to bardzo przyjemna czynność. Przy testach nie ma mowy o nudzie a dreszczyk emocji sprawia, że czuję się jak detektyw tropiąc błędy i niedociągnięcia:) Finalny efekt zawsze mnie zachwyca. Tak było i tym razem a zresztą sami zobaczcie:)


Układ kwadracików przypomina szczyt górski. Zabieramy sprzęty zimowe i jazda na białe szaleństwo:) Jeden bok stromy ( dla twardzieli), drugi łagodniejszy dla (amatorów)

 


 Moją przygodę z "On a Slope Hat" ( po polsku " Na Stoku") rozpoczęłam od góry czyli od czubka.  Na początku były 4 druty skarpetkowe, po których zostały jeszcze znaczniki.

Potem całość, przełożyłam na druty z żyłką 3,5mm i robiłam ściegiem mozaikowym w okrążeniach. 

 Wzór zawiera bardzo przydatne linki do filmików, dzięki temu osoby mniej wprawione w dzierganiu nie powinny mieć kłopotów. Opis i schematy są przejrzyste więc każdy może sobie taką czapeczkę wydziergać.

Z każdej strony czapeczka wygląda inaczej.

Ponieważ moją wersję robiłam z innej włóczki niż zalecana więc musiałam zrobić próbkę. W takich przypadkach Projektantka również znalazła rozwiązanie, dzięki któremu czapkę można zrobić z każdej włóczki.  Wszystko jest we wzorze.

Moja czapka świetnie pasuje do wcześniej wydzierganego przeze mnie szala  Mosaic on a Swing

Razem tworzą cieplutki komplet:)

Jeżeli zapragniecie wydziergać sobie taką czapeczkę to wzór do nabycia jest Tutaj - klikamy

Czapkę wydziergałam na drutach KP- 3,5mm z włóczki Karisma Dropsa. Zużyłam 1 motek koloru czarnego i około 0,5motka żółtego.

Mój rozmiar to dorosły S a pasuje na obwód głowy ok 52-53cm. Długość po blokowaniu to 27cm. 

Czapka jest, więc zabieramy sprzęt zimowy i na stok!

Trzymajcie się cieplutko i zdrowo:)

HB


 

14 komentarzy:

  1. Bożenko jak patrzę na Twoje piękne prace to aż żałuję, że nie umiem takich cudeniek na drutach robić. Przepiękna czapka i rzeczywiście układa się w górski krajobraz. Dla mnie zdecydowanie mniejszy stok lub polana jak znajdzie się :)). Śliczny komplet powstał!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna czapka, świetny komplet, podoba mi się bardzo ta kolorystyka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas gdy wena twórcza nie jest zbyt natarczywa dobrze wykorzystać na doskonalenie umiejętności. Efekty Twoich testów są tak udane, że mam ochotę skusić się na ten projekt, choć nie narzekam na brak pomysłów i projektów czekających na wykonanie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko,dla mnie wyższa szkoła jazdy,przepiękny komplet stworzylas ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna ta czapeczka, zresztą cały komplecik bardzo urodziwy. A testowanie jest fajne. Zawsze mnie mobilizuje do działania. Lubię te mozaikowe wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Projekty Reni są cudowne. Twój komplet także jest niezwykłej urody:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna czapka! Podoba mi się ten wzór, chcę zrobić tę czapkę w wersji męskiej, bo wydaje mi się, że ten projekt jest bardzo uniwersalny. A teraz zwróciłaś moją uwagę na szal, rzeczywiście oba akcesoria pasują do siebie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, nawet nie wiedziałam, że przy testowaniu czujesz taki dreszczyk emocji :) To super.
    Życzę Ci powrotu weny dziewiarskiej, ale mam też nadzieję, że jak to nastąpi, to nadal będziesz chciała testować moje projekty, bo ja bardzo lubię z Tobą współpracować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy wzór i pięknie się prezentuje. Śliczny komplet wydziergałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplet sobie wytestowałaś :0) bardzo mi się podoba zestawienie czarnego z żółtym w tym projekcie :0)
    Pozdrawiam cieplutko Bożenko :0)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna czapka! Wspaniały komplet stanowi z poprzednim szalem!!!
    Bożenko, weną się nie przejmuj, wróci i będziesz działać w przyspieszonym tempie. Pozdrawiam wiosennie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny ten komplet, bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń